środa, 3 lutego 2016

Once again

      
Witam Was ponownie kochani!!!


          I jak to zwykle u mnie bywa, wracam po dłuższej przerwie. Mnóstwo pomysłów przewija się przez moją głowę. Tyle spraw inspiruje, że nie wiadomo od czego zacząć. Więc zacznę od początku. Tak jak być powinno. Rozpocznę od podziękowań. Wielu z was mobilizowało mnie  przez ostatnie miesiące, bym dodała nowego posta. Tłumaczenia nie będą miały tutaj miejsca. Jedynie wdzięczność. Wobec tych wszystkich, którzy o mnie pamiętają i czekają na nowe wieści płynące wprost z opolskiej szafy. Gdyby nie WY, nie byłoby mnie tutaj. Dobrze jest doświadczyć ludzkiej życzliwości i wsparcia. Pamiętajmy więc na co dzień, że dobre słowo nic nie kosztuje, a innym może dać tak wiele.



wszystkie rzeczy bardzo stare


             W opolskim ostatnio tak pięknie świeci słoneczko, że czuję już powiew świeżości. A tym samym zbliżające się porządki wiosenne.


14 komentarzy:

  1. Ja też się cieszę. Nawet BARDZO! Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. hej kochana!!!Super,że jesteś:)))))Piękna jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie Kochana wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. nice outfit and home inspirations
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  5. Szkoda że tak rzadko! Czasem wpadam i obserwuję od dawna:) Inspiracje super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...mam mocne postanowienie poprawy :)

      Usuń
  6. Śliczna i zgrabna jak zawsze . Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Powrót w pięknym stylu:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana cieszę się, że wróciłaś.
    Ja też mam dłuższe przestoje na moim blogu w związku z brakiem czasu. Latem jest lepiej,można focić częściej i dodawać nowe posty.
    Zestaw w moich ukochanych kolorkach. Kocham takie biało-czarne sukienki. Elegancję fajnie przełamałaś ramoneską i ciekawą torebką. Masz śliczny uśmiech Aniu.

    Pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam, że dopiero dzisiaj odpisuję :)
    Buziaki ślę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...