środa, 24 lutego 2016

I LOVE OPOLE!

      TA-DAM!!!...i co powiecie na moją nową fryzurę?
      Włosy sięgały mi już biustu, jacyś-dużo-młodsi faceci świecili do mnie oczkami, tyle czasu już na swojej głowie niczego nie zmieniłam itd. Sami widzicie. Stało się dla mnie oczywiste, że zmiana wizerunku była dla mnie wręcz wskazana. Czy miałam chwilę zwątpienia? Nie. Ja wyznaję zasadę: albo konkret, idziemy na całość i jest efekt, albo odpuszczam. Pół środki mnie nie zadawalają. Już dłuższy czas rozmyślałam o takim cięciu. Wiedziałam, że asymetria odpowiednio przybliży moją twarz do pożądanego owalu. A długość powyżej ramion wyeksponuje szyję. Mnie parę osób zniechęcało do tej decyzji, bo przecież: "jak takie długie włosy obcinać? Przecież nie od dziś wiadomo, że długie włosy to atut urodziwej kobiety". Ja jednak uważam inaczej. Włosy mają być zadbane, uwydatniać to co trzeba, podkreślać charakter ich właściciela i go cieszyć. Tak też jest u mnie. Zadowolenie z siebie to podstawa. Tak więc i wam drodzy czytelnicy w każdej życiowej decyzji życzę odwagi i wiary we własne wybory.
      Bardzo dobrze czuje się w takich włosach. Chociaż nigdy nie miałam podobnej długości. Nawet jako dziecko. Uważam, że fryzura dodała mojej sylwetce lekkości i powagi stosownej do mojego wieku. No a ukochany...zabronił mi powrotu do poprzedniej długości włosów. Przynajmniej do czasu, aż znowu czegoś nie wymyślę ;)
      Taki facet jak mój to skarb. Wiem. Mimo to, wciąż udowadnia mi, że powinnam być jego wartości jeszcze bardziej świadoma. Poniższa fotorelacja to wynik jego wspaniałej umiejętności sprawiania mi wyjątkowych prezentów jak np. sesja zdjęciowa.

Może chociaż tyle się odwdzięczę.
Dnia 25.2.2016r.
Dla M:





stylizacja - ja
make up - ja

      Sesja zdjęciowa miała miejsce w Opolu. Kto powiedział, że w małych miastach nie ma czarujących miejsc?! Opolska Szafa gości się w opolskich knajpkach i jest pełna uznania wobec nich. Stąd tytuł mojego posta: I LOVE OPOLE!
 

Gdyby ktoś chciał zrobić sobie lub partnerowi podobny prezent, kieruję do M.Rosa. 
Jak zawsze niezawodna, jak zawsze kompetentna, 
jak zawsze wspaniałe zdjęcia.
      P.S.
      Polecam także usługi tej Pani w ramach nagości zakrytej. 
Efekt: wyważony i gustowny. Niedosłowne ujęcia. Bez zbędnego kiczu oraz wulgaryzmów w przekazie.











2 komentarze:

  1. Super fryzura. Zdjęcia piękne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznaje, ze zdjęcia bardzo piękne, jak rownież cała stylizacja :)
    Bardzo gustowny post, z pełna klasa.
    Pozdrawiamy i zapraszamy do wspólnej obserwacji.

    http://wobiektywiezycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...