piątek, 13 lutego 2015

13ty piątek

        Nie wiem czy jesteście przesądni. Ja bynajmniej nie i jak do tej pory nic złego mnie nie spotkało. A nawet milutko siedzę sobie pod kocykiem i wrzucam dla was nowego posta. Zresztą mamy weekend, więc należy się cieszyć i korzystać z tego czasu, a nie uciekać przed czarnym kotem (swoją drogą jestem właścicielką czarnego kota i sąsiedzi również, więc ciężko żeby mi któryś nie przebiegł drogi ;) ). Miłego wieczorka wam życzę kochani i jeszcze milszych walentynek jutrzejszego dnia!




wszystko stare



Gdyby ktoś był przed kolacją, to polecam pieczone warzywa z rybą :)

19 komentarzy:

  1. Aniu jak Ty ślicznie wyglądasz w nowej fryzurce. I jakie masz już długie włosy.
    Cudowną masz bluzeczkę, taka delikatna i kobieca. Uwielbiam torebki, więc Twoją chętnie widziałabym w mojej szafie.
    Świetny zestaw!!!

    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Madziu, rosną, rosną i niech tak zostanie póki co :)

      Usuń
  2. Co prawda dzień się jeszcze nie skończył, ale ogólnie był jak do tej pory bardzo udany, o pechu nie ma mowy.
    Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potwierdzam, ze nadal nie dzieje sie u mnie nic niepokojacego. I oby tak dalej :)

      Usuń
  3. Ja nie jestem zbyt przesądna, a już na pewno nie mam obsesji na punkcie czarnego kota :) Natomiast mama zawsze krzyczy na mnie, kiedy postawię jej torbę na podłodze :P Super wyglądasz!
    Pozdrawiam
    LaMarthisse

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano właśnie sprawa z torebką...nie jeden raz już się przestraszyłam, kiedy ktoś nagle wyrywa mi torebkę z okrzykiem: "tylko nie na podłogę!!! A zaraz potem - i dzień dobry" :)

      Usuń
  4. ja również nie jestem zbyt przesądna, co ma być to będzie:) ładny zestaw, pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz obłędnie. Też nie wierzę w przesądy. Uśmiecham się idę do przodu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna torebka;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. You look great! Nice outfit and blog you have, keep up the good work!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny zestaw:) uwielbiam takie klasyczne połączenia, do tego ta torebka<3

    www.mesmerize87.blogspot.com
    www.minimalstylemagazine.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepieknie wygladasz, taki spokój i optymizm od ciebie bije, a zestwik prosty lecz piekny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię taką klasykę;-) Torebka wpadła mi w oko!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Biel z dzinsami bardzo lubię. Jej jakie smakolyki sobie podjadasz. Uwielbiam ryby :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialnie! Ślicznotka! :-*

    OdpowiedzUsuń
  13. _░▒███████
    ░██▓▒░░▒▓██
    ██▓▒░__░▒▓██___██████
    ██▓▒░____░▓███▓__░▒▓██
    ██▓▒░___░▓██▓_____░▒▓██
    ██▓▒░_______________░▒▓██
    _██▓▒░______________░▒▓██
    __██▓▒░____________░▒▓██
    ___██▓▒░__________░▒▓██
    ____██▓▒░________░▒▓██
    _____██▓▒░_____░▒▓██
    ______██▓▒░__░▒▓██
    _______█▓▒░░▒▓██
    _________░▒▓██
    _______░▒▓██
    _____░▒▓██

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...