niedziela, 16 listopada 2014

like a flame

          Palę się. Nie jest to wyłącznie aluzja do czerwieni mojego swetra. Sprawa nie dotyczy mnie bezpośrednio, jednak i tak we mnie uderzyła. Czy człowiek niezadowolony ma prawo wyrażać swoje opinie w sposób wulgarny? Czy my dzisiaj nie potrafimy się już kulturalnie porozumieć? Mam na myśli tak w realu, nie za pomocą chmurek, dymek, emotikonów i "smiley". W prawdziwym życiu często dochodzi do starć i nagle się okazuje, że nie potrafimy owocnie i kulturalnie okazać swoich emocji. Czyniąc tym nierzadko wiele przykrości innym. Nie tylko w życiu prywatnym, także na płaszczyźnie zawodowej. W pracy każdemu powinno zależeć na jak najlepszych efektach. Wiadomo, czasami nie wychodzi tak jak powinno. Czy to jednak powód by rzucać "mięsem" w drugą osobę? W wypowiedziach pojawia się wtedy dużo "przecinków", złych emocji, a sedno sprawy nadal nie zostało osiągnięte. Więc po co to? Nie lepiej ochłonąć, przemyśleć sprawę i wtedy spokojnie oraz rzetelnie się wyżalić? KONSTRUKTYWNA krytyka przecież jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodziła i z tego co obserwuję, nie wyrządza też niepotrzebnych krzywd. Za to przynosi korzyści dla obu stron.



sweter, czapka - nn %
rękawiczki - diy
szalik - szafa ukochanego
spodnie - h&m



            Polecam odżywkę do rzęs Advance Volumiere firmy Eveline. Wspaniale zadbała o moje rzęsy, które wydawały mi się nieco osłabione. Ważna informacja dla posiadaczek długich, ciężkich rzęs jak moje, które rosną w dół: odżywka wspaniale sprawdziła się jako baza pod mascarę. Miałam ten problem, że mało który tusz dawał radę utrzymać efekt podkręcenia moich rzęs dłużej niż parę godzin. Ta odżywka znacznie ułatwia mi ich tuszowanie.





14 komentarzy:

  1. Dziękuję! Też go uwielbiam! Tym bardziej, że kosztował mnie tylko 30-parę złotych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kamizelka ale ja bym zrobila z nia cos w stylu boho

    OdpowiedzUsuń
  3. Love ur jacket!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci w czerwieni:)Świetnie wyglądasz:)pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  5. Ludzie coraz częściej mają problem z wyrażaniem emocji w realu.

    A wyglądasz świetnie, sweter to naprawdę udany zakup.

    OdpowiedzUsuń
  6. cudownie wyglądasz:) czerwień to Twój kolor;)

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglądasz podoba mi się tu :)

    zapraszam Cię - http://nikoladrozdzi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz:) Super narzutka i spodnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kultura... Tego w "kulturze" czasem też brakuje (mówię jako pracownik, twórca i po prostu człowiek). Też już dużo się naoglądałam i nasłuchałam i dalej nie znam rozwiązania tego problemu. Jednak za każdym razem w duchu powtarzam sobie by trzymać fason, nie dać się sprowokować (bo to wkurza najbardziej ;) ).
    A odżywkę chętnie wypróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny zestaw wykombinowałaś z tym sweterkiem. Świetny jest.Sama bym się tak ubrała.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super look! Śliczna! :-* xoxo

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...