poniedziałek, 10 listopada 2014

Hiszpański ogień

         Witam was ponownie. Dzisiaj prezentuję wyjątkową sukienkę. Po dzień dzisiejszy niezmiernie cieszy mnie fakt jej nabycia. A moją wielką frajdę zawdzięczam szwagierce. Jej siostra ma znajomego za granicą, a jego córka zajmuje się modelingiem. Znudziło jej się parę ciuszków, więc posłała je do Polski. Na szczęście pomyślano o mnie i tak dotarła do mnie siata pełna markowych ciuszków. Tego dnia o mało nie spóźniłam się do pracy. Usłyszawszy od szwagierki co w tej siacie się znajduje i jakie jest pochodzenie jej zawartości, oczywiście od razu musiałam do niej zajrzeć. SAME CUDA :D Poniższa sukienka zwinięta w kostkę nie robiła niezwykłego wrażenia, jednak po jej założeniu doznałam olśnienia. Leży idealnie. Wspaniale eksponuje nogi i podkreśla talię. Ma nie za duży dekolt. No i ten kolor. Jak dla mnie marzenie. I co najlepsze- nie musiałam się naszukać i namierzyć w sklepach by ją zdobyć!Sama do mnie przyjechała hehe ;)





sukienka - prezent Elie Saab
zegarek,buty- stare


Makaron z pesto 


10 ok. łodyżek bazylii
2 ząbki czosnku
1/3 szklanki oliwy z oliwek
1 łyżka orzeszków piniowych, słonecznika lub nergowca
3 łyżki sera grana padano lub parmezanu
sól, pieprz
opcjonalnie 1 łodyga selera naciowego lub mała cebula
200-250g makaronu 

Ugotować makaron. Opłukane i suche listki bazylii oderwać od łodyżek. Wrzucić do pojemnika w którym będziemy blendować sos. Pokroić i dodać czosnek. Wlać część oliwy i zblendować. Dodać także potarty parmezan, a następnie zrumienione na patelni ziarenka i resztę oliwy. Blendować. Dodać do smaku sól i pieprz.  Tak przygotowany sos wymieszać z makaronem. Przełożyć na talerze, można dodatkowo posypać startym parmezanem.



          Znalazłam niedawno na laptopie jeszcze parę starych zdjęć w sukienkach. Więc pozostajemy w temacie :) dla śledzących bloga od niedawna- przez większość swojego życia byłam blondynką.




złoty naszyjnik i spódniczka - h&m
zegarek - ny





skórzana baskinka - mohito %
spódnica - h&m
marynara - cubus
biżuteria - nn
torebka - vintage


 spódniczka - mój projekt
kurtka - h&m kids
koturny -nn
szalik - szafa męska



9 komentarzy:

  1. NIe jestem fanką falbanek, ale wyglądasz bardzo kobieco i ogniście:).

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna sukienka, piękny ma kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi sie podoba Twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta ognista sukienka bardzo pasuje do twojej osobowości, jak druga skóra! tez bym się pdnieciła na widok takich cudeniek. Ciuszki lubia krążyć i ciągle wywołują nowe emocje u nowych posiadaczy. i to jest świetna sprawa! :) makaron - mniammm:)

    OdpowiedzUsuń
  5. spódniczka Twojego projektu jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. blond odmładza, a ten rudy kolor zdecydowanie dodał Ci pazurka :) sukienka jest piekna!

    OdpowiedzUsuń
  7. genialna czerwona sukienka, wygladasz cudownie:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Czerwona sukienka jest cudownaaaa, pieknie w niej wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie! <3 Sukienka jest przepiękna i ten kolor ach! mmmm

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...