czwartek, 30 października 2014

W taki czas

          Wtapiam się w krajobraz. Zawsze lubiłam brązy i beże. Jesień to idealne okoliczności by czerpać z tej gamy kolorystycznej. Mam na sobie spodnie koloru brązowego. Niestety aparat przekłamał tę barwę. Naszyjnik ma złote elementy. Mam nadzieję, że mimo wszystko zestaw wam się spodoba. Białą bluzeczkę z Zary pokochałam od pierwszego wejrzenia. Mimo iż wzbraniałam się przed jej zakupem, wracałam kilka razy do sklepu w celu jej oględzin, aż...została wyprzedana. Natknęłam się na nią ponownie w innym mieście i już się nie zastanawiałam nad jej kupnem ;)







bluzka - zara
spodnie, kurtka - nn stare




Warzywa na parze z serem camembert w miodowo-kwaśnym winegret


16 komentarzy:

  1. Love ur jacket n that bag too!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. nice jacket! :)

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudownie wyglądasz:)
    pozdrowionka:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta biała bluzka jest cudowna. Wyglądasz świetnie.

    xoxo
    essence-of-thoughts

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny zestaw! Uwielbiam takie połączenia utrzymane w beżowej tonacji.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna bluzeczka, świetna kurteczka :)
    http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne buty!


    _______________________
    fashionblogger, styling&makeup
    WWW.JUSTYNAPOLSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz nogi! :o cudne! No i te jedzonko,ntakie pyszne i zdrowe, nie jesz weglowodanow?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jem wszystko: od golonki po kalarepę. Tylko za koperkiem nie przepadam ;) Jednak najchętniej jem zieleninę!
      Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :) Pozdrawiam!

      Usuń
  9. Fajna bluzeczka, no i Twoje nogi!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziewczyny dziękuję za komplementy! Miło coś takiego usłyszeć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz.
    http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ci ładnie w tym zestawie, taka klasyka z odrobiną swieżości w postaci wystrzałowych spodni i białej bluzki. przepiekny, spokojny zestawik.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...