poniedziałek, 27 października 2014

Projecting our shadow

          Tak więc mamy jesień pełną parą! A w mojej szafie nie brakuje kolorów. Mimo iż nie jestem fanką różu to powolutku stwierdzam, że pasuje do mojej delikatnej urody. Tym razem mix soczystego koloru z odrobinką romantyzmu w postaci koronkowego bolerka (również mojego projektu). Koronkowe wdzianko to kolejny wynik braku odpowiedników w sklepach. Koronek pełno, owszem. Jednak nigdzie nie było bolerka które odsłaniałoby ramiona. Więc zaprojektowałam sobie własne. A co...chyba się opłacało ;)








bolerko - projekt własny
spódnica - projekt własny
reszta - stare







Wędzony łosoś z marchewką podany z brokułami i jajkiem pod jogurtową pierzynką serową





12 komentarzy:

  1. Such a cute outfit!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. to koronkowe bolerko jest cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne bolerko, uwielbiam koronki:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię koronki. Pięknie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Koronka to zdecydowanie coś dla mnie. Uwielbiam ją w każdym wydaniu. Cudowne bolerko.
    Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowne rzeczy :) świetnie że sama projektujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj opłacało się, opłacało :) Świetnie wygląda bolerko !
    Zapraszam do mnie ;) http://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny dziękuję za docenienie moich "wymysłów" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wykończona ta bluzka pod szyją. do twarzy ci w koronkach! super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...