wtorek, 30 września 2014

Kolor moich myśli

           Nie wiem jak to się dzieje, jednak czasami moje myśli wprost mnie "napadają".  Co gorsza- powracają do mnie wciąż w tych samych kształtach oraz barwach. Jeżeli dotyczą one ubioru, finał następuje najczęściej u krawcowej ;p tak było i tym razem. Chodził za mną pewien pomysł w konkretnej palecie barw oraz o konkretnym fasonie. Starałam się wszystkie te drobnostki zespolić w jedną całość, naszkicować i poszukać odpowiednich materiałów. Niestety na szycie nie starcza mi już czasu (a i zdolności pewnie też. Co tu ukrywać heh), więc gotowy projekt zaniosłam do krawcowej, która uszyła mi moje wdzianko tak, jak mi się ono przywidziało. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Góra to baskinka z falbanami u boku, a dół to spódnica. Co pozwala mi na użytkowanie tych rzeczy na wieloraki sposób. Bardzo często noszę baskinkę do ciemnych jeansów. Wygodnie, prosto i kolorowo. Taka całość w barwach moich myśli ;)









sukienka - projekt własny
zegarek - nn



 



9 komentarzy:

  1. Looking gorgeous!

    Check out my new post Here!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. cieszę się, iż moja inwencja twórcza została tak pozytywnie odebrana :)

      Usuń
  4. Jaka śliczna sukienka :) wyglądasz w niej świetnie
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. Pieknie to wymyśliłaś, wiesz! Pieknego koloru musza byc twoje mysli... Barwne i radosne:) Bardzo cię lubię, choc ledwie cię znam:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...