piątek, 5 września 2014

Here I go again

       Hmmm...mam nadzieję, że nie macie mi mojej blogowej nieobecności za złe. Pracuje. Gotuje. Ciągle gdzieś pędzę. Gadam. Wkurzam się i cieszę chwilami. Wszystko na raz. Po prostu żyję! Więc i na blogaska znalazłam w końcu chwilunie :)

       Kończy się lato. Myślami doganiam już zbliżające się długie wieczory i lśniące w słońcu kasztany. Cieszę się na spadające liście z drzew i ich bogatą paletę barw. Niczym dywan wskazują mi drogę do miejsca, przy którym należy się zatrzymać i odpocząć. Ogarnia mnie radość, że już wkrótce zapukam do pewnych drzwi i rozgoszczę się w ciepłym wnętrzu domu pani jesień.




make up - me


      Kiedyś tam wymyśliłam sobie, że warto byłoby "małą czarną" przyozdobić piórami. I tak zrodził się pomysł na taką oto kieckę. Sukienka została przerobiona ze znalezionego materiału, bo oczywiście w sklepach wszystko na jedno kopyto. Wiem, że to jeszcze nie czas na takie kreacje, ale o wdzianko na sylwestra i karnawałówki już się nie muszę martwić.

 



sukienka - mój projekt
kolczyki - vintage
szpilki - stare


       Jesień ma jeszcze jeden plus- więcej czasu na gotowanie! Można zajadać się np. tak jak ja własnoręcznie robionym chlebkiem. I powiem wam, że to był najsmaczniejszy chlebek jaki w życiu jadłam! A do zakwasu dodałam ciut kminku i po wyrośnięciu ciasta słonecznik u góry.







      Na dobry koniec, dobra nutka! Pozdrawiam Was serdecznie!!!



16 komentarzy:

  1. Miło Cie widzieć, świetnie wyglądasz. A chlebek wygląda bardzo apetycznie

    OdpowiedzUsuń
  2. OOO w końcu Jesteś !!! :) Wyglądasz niebiańsko :*
    Chlebek uwielbiam !
    Uściski Wielkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładny makijaż :) Ja też cieszę się z jesieni, w końcu przyszłam o tej porze roku na świat :D Moja babcia robi chleb z zakwasu i taki chleb jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  4. super sukienka z piórek:)

    fajnie,że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  5. super Kochana,że jesteś...tęskniłam:)Świetnie wyglądasz jak zawsze zresztą;)
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za wami też tęskniłam! Dobrze, że mnie nie zapomnieliście :D

      Usuń
  6. Zachwycił mnie kolor Twoich włosów :) fajnie że jesteś ! pozdrawiam cieplutko :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super, że jesteś! Mam nadzieję, że teraz już będziesz pojawiać się częściej:).

    OdpowiedzUsuń
  8. A gdzieżeś ty się kobieto podziewała! zupełnie straciłam cię z oczu. masz perfekcyjny makijaż! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Moi drodzy, postaram się poprawić ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana Dziękuję CI serdecznie !!!! :)
    Też Cię bardzooooo lubię <3
    Cieszę się niezmiernie że dane Nam było w tym wirtualnym świecie się poznac !
    Uściski i cudownego weekendu !

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wyglądasz :-) włosy cudne,a swojski chlebek uwielbiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Mała czarna z piórami jest genialna, fajnie że wpadłaś na taki pomysł :)
    Zapraszam
    http://loliwiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. cudownie wyglądasz w tych włosach, tak zmyslowo... troszke drapieżnie... :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...