niedziela, 16 czerwca 2013

Usprawiedliwienie

Moi kochani...

Bardzo mi miło, że o mnie pamiętacie i pytacie, co się ze mną dzieje. Dlatego postanowiłam umieścić tu krótkie usprawiedliwienie:

Ci którzy mnie znają dłużej wiedzą, że sezon letni to wyjątkowo intensywny dla mnie czas. Działalności zawodowe z różnego zakresu skutecznie uniemożliwiają mi blogowanie. Chęci i inspiracje są jak zawsze, gorzej z czasem. Tęsknię bardzo i ciekawość waszych stylizacji mnie zżera, ale szczerze to nawet nie dochodzę do punktu włączenia laptopa bez jego konieczności :(

Przepraszam Was najmocniej, mam nadzieję, że się na mnie nie gniewacie i zrozumiecie. Obiecuję, że poprawię się (jak co roku ;p) na jesień. Jeśli znajdę chwilkę, to oczywiście coś wrzucę i odwiedzę Wasze blogi.

Na otarcie łez wrzucam kilka fotek tego, co najbliższe memu sercu.


Ściskam Was mocno i pozdrawiam najserdeczniej, jak tylko mogę :)














fot - m.rosa.pl (jak zawsze POLECAM! )
make up -ja
stylizacja - ja


40 komentarzy:

  1. Powodzenia w realizacji zawodowych zobowiązań!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki, będę się starała - jak zawsze :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdjęcia piękne:)
    Zostaje życzyc miłej i owocnej pracy!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kochana po prostu kopara mi opadła, wyglądasz zjawiskowooooo!!!!
    Chciałabym móc możliwośc posłuchania Cię ...ajj:)

    No właśnie u mnie też sezon letni to czas wzmożonej pracy, poza tym słoneczna pogoda nie zachęca do przebywania nad klawiaturą ..hee, trzeba korzystac :)))
    Ja przeważnie wieczorami zasiadam, zaczynam przeglądac i oczy się same zamykają ....hahha:)

    Ściskam Cię mocnooo i życzę udanej pracy !!!
    Fajnie że napisałaś posta, zawsze miło się na Ciebie patrzy i radośc od razu większa !:)B*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej! Kochana! ;-)
    Jejciu myślałam o tobie i ciesze się, że już jesteś!!! ;-) ... zastanawiałam się czemu tak długo cię nie ma w blogowej sferze ;-)
    Fotki obłędne ♥ ♥ ♥
    Miłej niedzieli
    Całuski :-***

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna jak zawsze :)
    Stylowa dziewuszka :)
    Wracaj na jesień :)
    Czekamy :):)

    Ach, dziękuję za przemiły komentarz :) Jest mi bardzo miło słyszeć takie słowa :)
    I jakie to motywujące :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana prześlicznie wyglądasz :) fotki są super :) w takim razie musimy uzbroić się w cierpliwość i poczekać do jesieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia. Owocnej pracy. A potem wracaj do nas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam takie spodnie ;)

    pozdrawiam
    annaslaweta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj! Miło, że pojawiłaś się chociaż na chwilkę. Prześlicznie wyglądasz, bardzo ładny zestaw i cudowne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej,hej Piękna:)) Miło Cię widzieć:*

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotki super! Coś wiem o tym braku czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do twarzy Ci z mikrofonem. Cudne fotki:) Brak czasu to chyba norma w dzisiejszych czasach. Śpiewaj Kochana i wracaj kiedy znajdziesz chwilkę. Pozdrawiam cieplutko - Majka.

    OdpowiedzUsuń
  14. beautiful pictures
    you look super stunning
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Skąd ja to znam- doba jest zdecydowanie za krótka:(( wyglądasz fantastycznie !!:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wybaczamy kochana :) ale cudne foty! tygrysica estrady z ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne fotki,na Ciebie to można patrzeć i patrzeć;0

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz:)czekam i pozdrawiam;):***

    OdpowiedzUsuń
  19. amazing blog!!! i love it ;)
    i would love to follow each other because I really love your blog!!
    kisses pretty
    http://blogcashmeremafia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Hej kochana ! super focie :D ja też rzadko jestem w sezonie, cóż życie ! zawsze można poczytać starsze posty hehe też jest ok ;) buziole

    OdpowiedzUsuń
  21. Of course we can follow each other, following you now xxx

    OdpowiedzUsuń
  22. Hey you´ve a great blog!
    Please checkout mine. :)
    And if you want we can follow each other here,
    on Bloglovin and via GFC?
    Let me know!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiekne zdjecia !!! :) Noto czekamy bo i ja wrocilam ;)
    Swietny set, torebka <3

    ps. pozdrawiam po dlugiej nieobecnosci i przerwie w blogowaniu:)
    Hypnotizing Fashion

    OdpowiedzUsuń
  24. świetnie wyglądasz:) spodnie są super, szczególnie w połączeniu z białą koszulą:) Ps. obserwuję i zapraszam w wolnej chwili na myloovelyfun.blogspot.com Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. mmm lovely blog!
    mb you follow me?
    and i follow you back!
    ok?

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  26. wow the Pictures are amazing, yu are so beautiful and your Header is soooo amazing

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. The pictures are great!! got a new follower here via GFC.

    mandyshareslife.blogspot.com

    Come visit me.

    OdpowiedzUsuń
  28. Super stylizacja wręcz idealna!
    Zapraszam do mnie? Ja Cię obserwuje ;)

    www.modapol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajna sesja

    obserwuje i licze na samo
    http://sotheemily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, Kochana :) fotki są genialne ! ale gdzie Ty się podziewasz kobito ???
    buziole :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Hello girl! Beautiful blog! Great your photo :)

    Lets follow each other on GFC?)

    www.thecentralstreet.com

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  32. Hej ! Świetny blog :D Super piszesz, bardzo ciekawie :D
    Zapraszamy do nas ! ---------------------------> http://ask.fm/pingusie
    OBSEWACJA=OBSERWACJA MY JUZ OBSEWUJEMY I LICZYMY NA TO SAMO :D
    KOMENTARZ=KOMENTARZ :D :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...