piątek, 8 marca 2013

SESJA ZDJęCIOWA ==> and the winner is...



Więcej na ten temat:

http://pl-pl.facebook.com/pages/Ma%C5%82gorzata-Rosa-fotografia-portretowa/125321247479146



                              DZIEWCZYNY JESZCZE RAZ GRATULUJę !!!!!!!!!!!!!! :)


A teraz trochę ciuszków ;)











spodnie - stradivarius
baskinka - h&m %
buty -centro
ramoneska - h&m kids
naszyjnik - orsay
na ręce- nn







I coś na koniec, żeby tak ładnie podsumować wyniki konkursu i dzisiejszy DZIEń KOBIET! 
WSZYSTKIEGO DOBREGO KOBITKI!!! Jesteście po prostu wspaniałe - codziennie  ;)

64 komentarze:

  1. Bardzo fajna. Rockowa stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. super spodnie cała stylizacja genialna

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna stylizacja :0
    jasne, że obserwujemy :D ja już :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Osobiście nie lubię tego święta, jak każdego komercyjnego święta.
    Cudowna bluzka i świetne buty *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Facetów coś musi zmobilizować do odrobiny troski i wdzięczności wobec kobiet ;)
      dzięki kochana :*

      Usuń
  5. Stylizacja rewelacyjna i pięknie Ci w niej, poproszę jeszcze o uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  6. cudowy zestaw! uwielbiam tego typu połączenia. Ramoneska i naszyjnik są przepiękne.
    Oczywiście chetnie poobserwuje. Ja już klikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie no zestaw mnie powalił !
    Nic bym nie zmieniła i nic bym nie dodała :*
    Jesteś piękna i masz świetne wyczucie stylu :*
    zapraszam do mnie mam nadzieję,że się spodoba :*

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your header! ;D <3

    Honey,I really like your blog so I follow you now ;) I would be glad if you follow me too :)

    http://real-beauty-does-not-have-any-border.blogspot.de/

    regards <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Napisałam tylko to co myślę :*
    Oczywiście,że obserwujemy :)
    Już dodaje ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. <3333

    www.ally-aally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyglądasz:) Obserwuje i zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładna stylizacja:)


    http://customlookink.blogspot.com


    OdpowiedzUsuń
  13. Grrr cudny secik niby prosty ale jest pazur i moc-wspaniale wyglądasz Kochana:*

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ramoneska ;) zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja !!
    Pozdrawiam
    dadiprezentuje.blogspot.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakie proste kreski Ci wyszły. U mnie to takie krzywizny zawsze są. Dzień później , ale najlepszego ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja, jakiego programu używasz do obróbki zdjęć ?

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo, ale to bardzo dziękuję :) Jest mi strasznie miło :)
    Mam tego bloga niecały tydzień i nie wiem jak się tu 'obserwuje';)

    OdpowiedzUsuń
  19. HELLO DEAR ... !
    Thanks so much for stopping by and commenting on my blog!
    beautiful outfit .. <3
    Yes, of course we can follow each other, I start, in fact I've just become your follower ..... I hope parts

    TI APPEARANCE
    KISSES AND HAVE A NICE DAY!

    MY BLOG> http://mcaruso930.blogspot.it/

    FACEBOOK> http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=h

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo chętnie zaobserwuję Twojego bloga, bo Twoja uroda jest nieprzeciętna, a Twoimi stylizacjami można się naprawdę zainspirować ; )

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna ramoneska :) ogólnie bardzo, bardzo udana stylizacja! zainspirowałaś mnie :0

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny strój :) fajny dobór kolorystyki :) obserwuje i licze na to samo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Hi sweetie,
    I checked your blog and I liked it so much: nice style!!!
    In this post I love absolutly your shoes!!!

    Follow each other!?!? Let me know on my blog...:)
    Hope to see you soon...

    www.thechicetoile.com

    XOXOXO, Francesca

    OdpowiedzUsuń
  24. Kochana wyglądasz przepięknie :)
    Bardzo mi się podoba wszystko :)
    WOW :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz świetny styl i wyglądasz rewelacyjnie! Całe zestawienie bardzo mi się podoba!:)
    właśnie zaczęłam obserwować Twój blog:)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystko mi się podoba :) Ciekawe ujęcia. Masz świetną figurę, wszystko na Tobie bosko leży!
    Biżuteria - cudo! :) Całość komponuje się idealnie! 8 zdjęcie - powaliło mnie na kolana, mistrzowskie! :) bardzo podoba mi się Twój blog, dołączam do grona obserwatorów :)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję za życzenia , wzajemnie ;) Super look i make up ;D Ładny nagłówek *o* Obserwuję i liczę na rewanż :)

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Twoje stylizacje zawsze są świetne :) Make up również ^^
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  29. buty rewelacja i pasuja to takiej stylizacji . obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  30. Fajnie wyglądasz :D
    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  31. świetna ramoneska, no i zegarek złoty uroczy ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. lubię połączenia bordo z czernią ;)!
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. gratuluję dziewczynom ;)
    genialna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że możemy obserwować :) ja już i liczę na Ciebie teraz :D

      Usuń
  34. obserwuje jako k jak ksiazka i widze ze jestem w obserwowanych ;D wiec na pewno obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  35. Super stylizacja i biżuteria ;*
    Obserwuję i zapraszam da nas
    http://bubaha.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. lovely outfit! :)
    what do you thinka about following each other? xx have a nice day

    OdpowiedzUsuń
  37. Toller Look. Gerne können wir uns gegenseitig verfolgen. Ich folge dir nun und warte auf deinen Follow. LG Kristina
    http://fashion-beauty-by-kristina.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  38. Great blog hon!!!
    i am your newest follower, wanna follow mine too?? :)
    *********
    HF
    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  39. You look fantastic!! Those shoes and jacket are fab!!! Following you on GFC and FB to stay in touch. It will be great if you can check out my blog and maybe follow me back. .)

    Kisses, Lucy :)
    stylewithoutlimits.blogspot.cz

    OdpowiedzUsuń
  40. świetny strój! wszystko mogłabym przygarnąć :D pięknie wyglądasz w takim stroju :) makijaż też super wygląda :) pozdrawiam serdecznie i obserwuję! :)

    www.pamietajkto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo sympatyczny zestaw i świetnie dopasowany makijaż, serdecznie pozdrawiam z Wrocławia.

    OdpowiedzUsuń
  42. In love with this outfit, you look so cool!

    xx
    Tali
    www.RockMyHeels.com
    Visit the RmH SHOP

    OdpowiedzUsuń
  43. świetna stylizacja ! :))
    bardzo ładnie wyglądasz :))
    mam takie same legginsy, heeh ..

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) http://myreaality.blogspot.com/
    Może obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  44. świetne stylizacje i makijaż:) bardzo podoba mi się twój blog- dodaję do obserwowanych:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  45. Też jestem z Opola :))
    Świetna stylizacja ! kurteczka jest piekna !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Dzieki za odwiedziny na moim blogu.
    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  47. masz moją wymarzoną figurę, właśnie tak chciałabym wyglądać... ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ho, ho, kochana i ja mam swoje słabe punkty, ojjjj mam ;p ale dziękuję ci za te miłe słowa ;)

      Usuń
  48. Wauw, you look so amazing in this outfit, love the boots!

    nice blog btw. :)

    hugs from Denmark
    www.deluxefashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  49. super outfit :)
    www.okomody.blogspot.com <---- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  50. tak, tak, oczywiście, że obserwujemy z wielką przyjemnością :) dziękuję za piękny komentarz !!!

    OdpowiedzUsuń
  51. świetne ciuszki i biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  52. strasznie podoba mi się Twoja stylizacja! piękna baskinka i kurtka:)))
    poza tym jesteś bardzo fotogeniczna:)

    pzdr i zapraszam do siebie!:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...