środa, 13 marca 2013

Mały tuning

Heyho!










 koszula - stara
sukienka - stara
buty - allegro
biżu - stare, zegarek - ny



   Dzisiaj napiszę dla was coś o bio-peelingu. Jeśli macie trądzik, blizny, przebarwienia itp. powinno was to zainteresować!
   Dziękuję Pani Sylwii Kubik za umożliwienie mi skorzystania z tej usługi (www.sylwiette.pl ). A więc do rzeczy!

   Początkowo miałam swoje obawy, co do tego zabiegu. Musicie wiedzieć, że zabieg ten polega na złuszczaniu się skóry po serii zabiegów (ja wybrałam partię twarzy, chociaż działa też w innych rejonach ciała, np. na rozstępy poporodowe). I już po dwóch dniach moja buzia wyglądała jak pergamin!!! Naprawdę wyglądałam jak rozkładająca się mumia! Wyglądało to strasznie, ale na tym ten zabieg polega - ściąga się chory, brzydki naskórek, by pozbyć się tych wszystkich blizn. 
   Proces ten rozpoczyna się wizytą w salonie. Maseczkami i silnym peelingiem, dzięki któremu skóra się łuszczy. Trochę to boli, ale ból jest do zniesienia. Gorsze wspomnienia mam z wizyt u stomatologa ;p. Początkowo skóra jest bardzo czerwona, jak po wizycie w solarium, ponieważ została ona poprzednimi zabiegami mocno podrażniona. W domu samodzielnie używamy rano i wieczorem specjalnego mydełka i tonika, który przyspiesza efekt łuszczenia i jest odpowiedzialny za dokładność tego procesu (głupio gdyby w jednym miejscu skóra zeszła, w innym zaś pozostała nadal w napoczętym stanie). Produkty te otrzymujecie w pakiecie od pani Sylwii.
   Po dwóch dniach miałam tak ściągniętą skórę na twarzy, że ciężko było mi otworzyć usta chociaż do przyjęcia pokarmu łyżeczką. Ale spokojnie - nie byłam niedożywiona ;)
   Łuszczącej się skóry nie wolno odrywać. Po trzech-czterech dniach efekt tego zabiegu był taki, że przecierając sobie oczy, czułam się jak wyschnięta choinka: płaty skóry spadały z mojej twarzy tak obficie, jak igiełki wyschniętej choinki! Cały sweter miałam z resztek mojej "starej skóry".

   Cały proces miał trwać do tygodnia, kiedy to pani kosmetolog nawilżającymi maseczkami miała zamknąć efekt łuszczenia. Skóra powinna sama zaprzestać proces intensywnego łuszczenia. I tu pojawił się u mnie problem: skóra 3x zaczęła się łuszczyć!!! Jednak i tym razem pani Sylwia nie zawiodła! Nawilżając moją skórę tak intensywnie, że po 2 dniach buzia wróciła do normy. I to jaka gładziuteńka!!! Ostrzegano mnie, że mogą pojawić się na mojej skórze w najbliższym czasie jeszcze wypryski, jakby pozostałości tego, co było pod skórą przez bio-peelingiem. I tak też było. Wyskakiwały mi pojedyncze guzy, bo pryszczem bym tegto absolutnie nie nazwała. Po okresie następnych 10 dni zbawienie - czysta, promienna, nawilżona i naciągniętaa skóra!!!Na początku powiedziano mi, że skóra całkowicie zregeneruje się po około 30 dniach, wtedy utworzy się całkowicie nowy naskórek. I tak też było :)

Reasumując: 

Warto! Zabieg jest uciążliwy i nieco problematyczny w życiu codziennym, ale efekty są wg mnie spektakularne! Przebarwienia i koloryt skóry zrównał się, skóra jest promienna i ilość nowych wyprysków wyraźnie się zredukowała.Zabieg warto powtórzyć drugi raz po upływie około 6 miesięcy.

Ważne!!!

Zabieg należy wykonać w SPRAWDZONYM SALONIE! Jak czytaliście, pojawiają się komplikacje, bo człowiek różni się typem skóry, tylko sprawdzony i profesjonalny kosmetolog dobrze rozpozna potrzeby waszej skóry, umiejętnie doprowadzając do pożądanego efektu.
Po raz kolejny miałam okazję sprawdzić umiejętności pani Sywlii Kubik i absolutnie nie mam żadnych zastrzeżeń! A komplikacje się pojawiły w postaci skóry, która dobrowolnie nie chciała zahamować procesu łuszczenia.
   Chcę też wspomnieć, że w trakcie całego procesu pani Sylwia kontrolowała przebieg mojego leczenia, konsultując każdy jego etap. Odpowiadała na wszystkie, nawet najbardziej głupie moje pytania ;p i otaczała troską i radą gdy zaskakiwał mnie kolejny etap. Czyli pełen profesjonalizm!
 
 Bardzo dziękuję i polecam serdecznie wszystkie usługi w
SALONIE URODY SYLWIETTE
Suchodaniec, ul. Kadetów Lwowskich 1

Więcej informacji na temat bio-peelingu i salonu w którym poddałam się temu zabiegowi tutaj:
http://www.sylwiette.pl/bio-peeling.htm








Bez obróbki fot.:





63 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz, super koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja to nigdy nie moge sie zabrac za maski i peelingi a potrzebuje, lenistwo...
    Bardzo fajna 'kowbojka' stylizacja ;D

    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪
    Zapraszam do mnie na LOTERIE, do wygrania moja ulubiona pomagdka LIME CRIME - Glamour 101

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna stylizacja i cudowny makijaż. Podoba mi się kolor szminki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie Ci w tych kolorach :D
    I ta sukienka *.* Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  5. O jak ślicznie wyglądasz tak lekko i zwiewnie :)

    Co do pilingu, tak fajna sprawa ....Ja miałam wykonywaną dermabrazję w połączeniu z kwasami, i na początku byłam ogromnie zadowolona, zaznaczam byłam w salonie, ale po trzecim zabiegu spuchłam do granic możliwości i zalazłam się na pogotowiu, także uraz mam wielki, za swoje pieniądze mogłam sobie zrobic krzywdę ....od tamtej pory jakoś trudno mi zaufac :*

    Ale u Ciebie efekt znakomity :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to niedobrze. Chyba po prostu leczenie było zbyt intensywne. Dlatego tak ważne jest i podkreślam to ponownie, że należy wybrać dobry salon i osobę, w której kwalifikacje w pełni ufamy!

      Ale powiem ci, że i tak zawsze podziwiałam twoją piękną cerę, także coś to dało ;)

      Usuń
    2. Oj Kochana to raczej zasługa makijażu, bo chciałam się pozbyc kilku przebarwień i ogólnie polepszyc wygląd skóry ...no chyba raczej trafiłam na nieodpowiedni salon i osobę :*

      A szkoda bo uważam że dermabrazja to świetny zabieg i super efekty, no może kiedyś :)

      Usuń
  6. fajnie wyglądasz :0
    Hmm możemy obserwować hahah
    ja już dodaję
    ps. może zrezygnujesz z tego kodu obrazkowego ;P??

    OdpowiedzUsuń
  7. Planuje jeszcze przed pierwszymi większymi promieniami slonecznymi wybrać sie do dermatologa na jakiś peeling chemiczny, mam kilka małych przedstawień na policzkach.
    Tobie dało to świetny efekt!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Taki peeling to ciekawa sprawa, ale chyba na urlopie bardziej, w razie jak by jednak skóra nie zregenerował się tak szybko jak u Ciebie.
    :)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani kosmetolog zapewnia, że jeden tydzień całkowicie zamyka proces leczenia :)

      Usuń
  9. ach te kody tez z początku nie wiedziałam jak się tego pozbyć ;P
    A więc tak:
    Gdy jesteś zalogowana na blogu i jesteś na stronie startowej tzn, że widzisz posty blogów, które obserwujesz itp jest tam taki ołóweczek (jak go naciśniesz tworzysz nowy post-to pewnie wiesz ;D) obok tego ołówka jest krateczka; klikasz na strzałkę po czym otwiera się lista i klikasz na ustawienia-na samym dole listy.
    Następnie z lewej strony monitora wyskakuję Ci lista patrzysz gdzie jest zakładka 'ustawienia"
    po czym klikasz na zakładkę :Posty i komentarze: gdy to zrobisz wyświetla się pole z różnymi informacjami :P
    Znajdź- Włącz weryfikację obrazkową ? - 3 od dołu i daj "NIE"
    Mam nadzieję, że jakoś się połapiesz z tego co tu napisałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna stylizacja :). Bardzo fajne doświadczenie, musze sama się wybrać:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sama lubię ubierać spódniczkę i do tego kurteczke jeansową! :)
    Stylizacja zdecydowanie na tak! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No cera piękna!
    Jak i cała Ty:)

    I zestaw świetny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bio peeling świetna sprawa:) Świetny secik Kochana i to Twoje urocze spojrzenie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Puk puk!! Jesteśmy:D bardzo fajna stylizacja - ja w sumie nie przepadam za spódniczkami i cały czas walczę z tym moim negatywnym podejściem ale jak narazie kiepsko mi idzie:D Może jeszcze kilka Twoich stylizacji i uda mi się siebie samą przekonać:D

    OdpowiedzUsuń
  15. great post dear
    loving the ensemble
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny look :))
    Zapraszam do mnie, ja już Ciebie obserwuję :)

    www.dede-moda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cool photos!
    Wanna follow each?
    Let me know...
    expressyourself.paolalauretano

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wyglądasz:) Fajna koszula dżinsowa. Co do peelingu to efekty rzeczywiście świetne, jednak przy mojej delikatnej cerze takie ostre peelingi nie są wskazane;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny masz uśmiech. Dobrze wyglądasz bez obróbki ; )

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz cudownie w tym zestawie:) podoba mi się Twoja koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tnx for following... I'm following you back now!
    See you soon...

    OdpowiedzUsuń
  22. Thank you so much for your lovely comment and for following my blog....!!! :) <3

    NICE PICTURES!!

    Now I'm your newest follower!!!
    Hope to see you again on my blog. Now there's an interesting post!!

    www.thechicetoile.com

    KISSES, Francesca

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetna stylizacja, bardzo podoba mi się zestawianie dżinsu z brązem, ślicznie wyglądasz:)

    R.L.

    OdpowiedzUsuń
  24. love combinated brown with denim !

    OdpowiedzUsuń
  25. like a country girl!!
    elena
    fahiontides.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Ślicznie wyglądasz :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Great outfit, perfect choices on colors!
    Asli X.
    http://blckpearlstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetna koszula! pięknie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  29. pięknie wyglądasz, uwielbiam takie połączenia spódnic z dżinsowymi koszulami!
    poza tym bardzo ciekawy opis bio-peelingu:)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw :)
    jeżeli masz ochotę to zapraszam do wzięcia udziału w rozdaniu na moim blogu :)
    http://pacyfikatorka.blogspot.com/2013/03/moje-dziekuje-czyli-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  31. fajna sprawa z tym peelingiem, ale ja akurat nie mam takich problemów :) ale dobrze, że jest coś takiego ;) a stylizacja szałowa podoba mi się coś innego ;d

    OdpowiedzUsuń
  32. Taki swojski look ;)

    Wpadniesz?
    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. świetna koszula, zresztą jeansowe koszule są teraz mega mega "modne"!
    świetny look!
    pozdrawiam serdecznie
    M.cz.

    OdpowiedzUsuń
  34. Masz zachwycające zdjęcie w nagłowku! Mega :) Fajna koszula i super blog. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak mi się podobają takie koszule, jest po prostu cudowna♥
    obserwujemy?;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetny zestaw!
    Masz bardzo ciekawego bloga i styl.
    Obserwuję i zapraszam do mnie:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  37. nigdy o takim czymś nie słyszałam... a jaki jest koszt takich zabiegów?

    OdpowiedzUsuń
  38. mega dzieczecy zestaw. uwielbiam wysokie skarpetki i kozaki. takie zboczenie:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ogromnie dziękuję! Niedługo postaram się wykonać i dodać więcej nadruków :) Pewnie, że obserwujemy! Ja już :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  40. such a nice outfit *_* your blog looks very lovely and interesting. im glad you visit my blog, too <3 keep in touch!

    x
    beauthi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ta szafa jest świetna XD
    Oczywiście Ty też :3
    Pozdrawiam i dzięki za komentarz :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Amazing post !Would you like to follow each other?
    http://kate-fashionschtick-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. wauw, I love it
    do you wanna follow each other on bloglovin? Let me know and I will follow u back :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  44. jasne,że obserwujemy ja już :)
    super blog :) strasznie mi sie podoba to zdjęcie na nagłówku :)

    OdpowiedzUsuń
  45. nie no super jest ta koszula!!:))

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczna stylizacja :)
    Uwielbiam maseczki zwłaszcza te nawilżające <3

    Miłego weekendu ;-*

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  47. Świetna koszula już od jakiegoś czasu na taką poluję, ale nie mogę nigdzie dostać w swoim rozmiarze:) będę szukać dalej:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo mi się podoba to połączenie skarpet z kozakami :)
    Super efekt wyszedł :)
    WOW :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...