czwartek, 28 marca 2013

chili leggs

   Jest sukces! U mnie przed oknem nie widać ani grama śniegu :D ! Skuszona możliwością zrobienia zdjęć poza tłem białego puchu, prezentuję wam dzisiejsze efekty i recenzję wypróbowanych przeze mnie kosmetyków.












leggi- stare
ramoneska - h&m kids
rękawiczki - diy
buty - prezent
naszyjnik - cubus


Co do kosmetyków, polecam dwa następujące:

1) maseczka z avon planet spa japanesse skake and rice.


   Maseczkę nanosi się na oczyszczoną skórę buzi, pozostawia na 20min i ściąga jednym ruchem! Tak zwany "pell off", bardzo wygodne i szybkie. Efekt też mnie zadowolił. Pory się zmniejszyły i wągrów ubyło :) Maseczka mocno ściąga, stając się twarda. Dzięki czemu od razu wiem kiedy ją zdjąć. W momencie gdy odrywam ją nierówno, bez problemu zmywam resztki wodą. Na moją mieszaną cerę działa zbawiennie, zmniejszając efekt świecenia się. Tubka jest wygodna w aplikacji,a sam produkt bardzo wydajny. Dodatkowym atutem jest zapach, ponieważ niejedna maseczka dręczy mój nos zbyt intensywną wonią. Mnie udało się ją kupić w promocji za 12zł.

2) Krem matująco-nawilżający Lirene.

   Niedawnym moim odkryciem jest krem z Lirene. Zakupiony za 14zł okazał się bardzo trafną inwestycją! Dobrze nawilża i matowi w odpowiednich miejscach. Dodatkowo chroni przed promieniami słonecznymi! Jak za taką cenę, nie ma czego żałować!





   A korzystając z okazji, chciałabym Wam już dzisiaj, chociaż z wyprzedzeniem, życzyć udanych Swiąt Wielkanocnych :)






65 komentarzy:

  1. You dress the best , cool shoes sweetie ,
    & lovely hair in these pics ,

    I HAVE CHANGED MY BLOG'S URL FROM nanybuz91.blogspot.com to the NEW URL

    Come by for a visit & check my MANGO Shopping Haul

    ( artofnanyslife.blogspot.com )

    N@NY
    ,
    ,

    OdpowiedzUsuń
  2. Super look *o*

    http://ania-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice poutfit and perfect pants. Have a great day.

    http://www.fashiondenis.com

    OdpowiedzUsuń
  4. super wyglądasz ;) a w szczególności najlepsze są legginsy! zakochałam się w nich <3

    OdpowiedzUsuń
  5. jasne ;) dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Może i tak, ale jednak wolę stać po drugiej stronie obiektywu :-) Z chęcią zaobserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  7. używam tej maseczki i również jestem bardzo zadowolona z efektów jakie zostają na twarzy:) także duży pozytyw. A jeśli chodzi o stylizacje przemawiają do mnie te czerwone leginsy!! super - z resztą jak zawsze:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna stylizacja. Wszystko idealnie pasuje. Trn naszyjnik jest bardzo fajny i dodaje całemu outficie uroku. A ty prezentujesz się w tym fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Thanks for your comment! I love your necklace! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Te buciki są świetne :), jestem ciekawa skąd pochodzą :):) ale wiadomo prezent :):)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. rewelacyjnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super skóra , nie ma sniegu ale jest zimno

    OdpowiedzUsuń
  13. Slicznie wygladasz, uwielbiam 'skorzane' stylizacje, nie kazdy ma na nie figure ale ty zdecydowanie wygadasz swietnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. zakochałam się w butach!

    www.pajpeczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. totaly love your pants
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie niestety jeszcze śnieg ale powoli już topnieje na szczęście.
    Obserwuję ;-)

    Zapraszam do mnie na prosty konkurs, jest on dla mnie bardzo ważny. Liczę na Ciebie ;-)
    http://kasiakoniakowska.blogspot.com/2013/03/prosty-konkurs-wystarczy-tylko-oddac-gos.html

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw,piękne buty!

    OdpowiedzUsuń
  18. Zazdroszczę!U mnie śnieg nadal leży, już mniej ale jednak jest;(

    OdpowiedzUsuń
  19. zestaw idealny bardzo ładnie Ci w nim

    OdpowiedzUsuń
  20. O w końcu trafiłam na bloga z mojego ukochanego miasta! Wspaniała stylizacja :) Piękna jesteś, dodaje do obserwowanych będę tu regularnie zaglądała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. boskie spodenki - Wesołych Świat <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Hello sweety! This is such a amazing post to observe! Utterly like it! Are we following yet? If not then let's follow via GFC, BL, LB and FB too! Let me know, I always follow back! (: Stop by me soon! xx

    With love ❤.
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow!!! Jaka jesteś dziś drapieżna:) Fajne buciki i kurtka i spodnie:) Wszystko fajne:) U mnie śnieg jeszcze zalega. Ja również życzę Ci wesołych świąt Przebudzenia Ziemi:) Buziaki i dziękuję za tyle dobrych słów:)

    OdpowiedzUsuń
  24. o jaka odważna stylizacja:) podoba mi się, świetne legginsy:)
    pozdrawiam i wesołych świąt życzę!:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz.
    Wesołych Świąt życzę i oby ta wiosna przyszła w końcu :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. ok, to ja juz dodałam do obserwowanych :)
    a buty ukradnę jak tylko dowiem sie, gdzie mieszkasz :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Buty są cudowne ! :)
    www.prose-marakuja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna stylizacja :) fajny look
    moze obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  29. Fantastycznie wyglądasz :) boska ramoneska i buty <3
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Och świetne te legginsy! W ogóle boskie zestawienie! Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Kochana świetny zestaw taki z pazurem,że hej!Leggi są obłędne i Ty cała w tym wszystkim:)
    Wesołych Świąt:***

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna ramoneska:))

    Przyznam szczerze, że jestem fanką maseczek z Planet SPA, ale z tą jeszcze nie miałam do czynienia:) Chyba czas na kosmetyczne zakupy!! :D

    Wesołych!:))

    OdpowiedzUsuń
  33. jak ty to zrobiłaś, że nie ma śniegu?! u mnie leży, cholerka, nadal...

    OdpowiedzUsuń
  34. gdzie masz śnieg?! :D
    Kurteczka jest świetna ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Fajny post :D Tobie tez Kochana Udanych, Spokojnych i Rodzinnych Świąt !!!!

    OdpowiedzUsuń
  36. Hello dear nice blog.. We follow each other? I already follow you. .I wait you in my blog. .Kisses <3<3<3

    http://thefashionvictimbyantonellabasile.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  37. pięknie;)
    kurteczka rewelacyjna!

    OdpowiedzUsuń
  38. lovely red pants.

    shall we follow each other?

    http://styleonmel.blogspot.com/2013/04/get-ready-with-me-outing.html

    OdpowiedzUsuń
  39. Wygladasz mega pozytywnie, pasuje Ci z uśmiechem :)
    piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Piekne buty.
    Zapraszam do mnie - blog o odchudzaniu, ćwiczeniach i zdrowym trybie życia. Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  41. Jestem z Zaodrza w Opolu ;D Fajnie poznać kogoś z okolic hehe x)

    OdpowiedzUsuń
  42. sexy z pazurkiem lubie to! ;-)

    Pozdrawiam ciepło :-*

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam takie "ostre" stylizacje! :) Oczywiście obserwuję!
    Zapraszam do mnie
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. rewelacyjne buty! pozdr i zapraszam do siebie www.siwat-karinki.blogspot.com do wzajemnego obserwowania

    OdpowiedzUsuń
  45. genialna ramoneska i naszyjnik, świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny blog i zdjęcia :)


    obserwujemy ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. świetny zestaw! bardzo Ci pasuje taki styl, a legginsy i buty są super :D pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Witaj:) fajny, energetyczny zestaw:) świetnie wyglądasz, a naszyjnik mega. Miło, że jesteś:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetna kurtka, ehhh tez bym chciała kupować na dziale kids, czasami są naprawdę ciekawe rzeczy :)
    Zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  50. WOW!!!Zadziorna kobitka z Ciebie, ale bardzo Ci do twarzy z tym ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  51. Dawno kupiłaś tą ramoneskę, i jeśli można wiedzieć za ile? :)

    OdpowiedzUsuń
  52. love this boots and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  53. you look amazing...very biker chic
    love your shoes
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. lovely outfit :)
    follow me : http://nicoraulea.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale masz spodnie :)
    WOW - chilli :)

    Kocham Twój naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo, ale to bardzo podobasz mi sie w takim rockowym wydaniu, te obcisłe, kolorowe porcięta dodaja smaczku, tak z pazurkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Loving your style and the outfit. Would you like to follow each other?

    Louisa
    http://lapassionvoutee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...