piątek, 22 lutego 2013

Keep shining!

   Słoneczka jak nie było, tak nie ma. Więc ja blask czerpię z mojej cekinowej spódniczki :) Jej połączenie z jeansową koszulą pozwoliło mi uniknąć niepotrzebnego blichtru i przepychu. Jestem bardzo zadowolona z efektu.

   Czasami zastanawiam się, skąd bierze się u człowieka kreatywność. Jego pomysłowość, twórcze spojrzenia na świat. Oczywistą rzeczą jest to, że dajemy się inspirować. Swój gust i smak estetyczny kształtujemy już od najmłodszych lat. Co jednak jest decydującym czynnikiem na jego ukierunkowanie: rodzice, geny, pierwsze usłyszane dźwięki, kolorystyka pierwszych ubranek? Czy w późniejszym okresie życia, aby na pewno świadomie kierujemy swoimi estetycznymi upodobaniami? I na końcu: czy można zmienić swój gust? Ja tam powolutku odnajduję w sobie własne "ja". To, co mnie osobiście się podoba. Ale wciąż zaskakują mnie nowe rzeczy, a pomysłów mam sto na minutę. I to nie tylko tych na stylizację ;)
   Istnieje w waszym życiu przysłowiowa muza w ludzkiej postaci? Otóż ja mam koleżankę, która gdy ją tylko widzę, napawa mnie tyloma pomysłami, że aż ze mnie kipi. Owa osoba dosyć żartobliwie na to reaguje, nie dowierzając. I to żadne tam fashion victim! Gustowna osóbka, która jednak z Lady Gagą ma mało wspólnego. Myślę, że to bardziej związane z tym, iż wiem, że osoba ta jest otwarta na nowość, równie kreatywna, co twórcza. I nie jest jednostronna. To właśnie chyba wyzwala we mnie pewne skojarzenia. Bo wiem, że nie zostaną one wyśmiane. Dobrze mieć kogoś takiego, kto inspiruje, ogólnie mówiąc...do życia :)











cekinowa spódniczka - mój projekt
jeansowa koszula -stara
naszyjnik - h&m
buty- zara




I jeszcze coś dla tych, którym szybciej bije serce, gdy widzą ładne buty ...ASOS TIGER!





Zapraszam do głosowania:


lub 

115 komentarzy:

  1. Genialna spódniczka :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna spódniczka, fajna koszula i ładnie razem wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your skirt!!!

    xx

    http://unromanceconlamoda.blogspot.com/

    https://www.facebook.com/unromanceconlamoda

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny zestaw:) spódniczka jest rewelacyjna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Great pictures! Love your make-up! kisses

    http://kimsophi.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. SEXY SAXO;) Buty robią wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham jeansowe koszule !
    <3
    Fajny look !

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, piękne te buty ! Ale niestety jestem za wysoka żeby takie nosić :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit, I love the skirt

    Glamupyourlifestyle.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Cekiny+jeans mmmmm aż moje serce modowe szybciej zabiło <3
    A asosowe bucisze są po prostu świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nice outfit:) if you want go to my blog:)
    http://asunshineoffashion.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz:) świetną masz tą koszule no i oczywiście spódniczkę;) Ty kochana grasz w jakimś zespole??:)

    OdpowiedzUsuń
  13. I love how you made that gorgeous sequin gold miniskirt more casual with that classic denim shirt! I adore everything about this look! :)


    xo,
    Sabrina
    http://www.rougespark.com

    OdpowiedzUsuń
  14. lovely outfit
    love that skirt
    xx
    http://anoddgirl.blogspot.com.au

    OdpowiedzUsuń
  15. genialna spodnica ;)
    http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. chociaż tych ćwieków wszędzie dookoła co niemiara , na bordo buciki bym się skusiła z miłą chęcią :D

    co do kreowania własnego gustu , myślę , że dzieje się to w naszych głowach przez całe nasze życie ... co chwile coś zmieniając ... raz nam się coś nie podoba a za rok ta sama rzecz znajduje się w naszej szafie , wszystko też zależy od naszego otoczenia i samopoczucia !

    dla mnie największą inspiracją są ludzi , którzy wywołują uśmiech na mojej twarzy , dają mi ciepło i wsparcie , kiedy pozytywne emocje krążą dookoła to kreatywność we mnie szaleje :) właśnie tak to u mnie działa :)


    (zapraszam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie urzekła jeansowa koszula, której zakup mam w planach już dłuższego czasu:) jednak w sklepach jest tak duży wybór, że nie potrafię wybrać tej jednak - mam nadzieję, że marzec, a razem z nim wiosna pomogą mi wreszcie podjąć te decyzję :)
    stylizacja jak najbardziej udana!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Super wygladasz :) spódniczka i koszula świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kocham tę spódniczkę <3

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. you look beautiful in that outfit, i love denim shirts as i think you can wear them with anything. Do you really play the saxophone? you look more like a real singer, a star! I would love for us to follow each other, just let me know if you follow me and i will follow straight back x
    Angela x

    http://british-bargains-and-beauty.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  21. ŁAAAAAAAAAAŁ jaka laska!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. u've got a gr8 blog.. want to follow eachother??? if so follow me and let me know in my blog.. would follow u back for sure.. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawienie, bardzo mi się podoba :3
    A od butów nie mogę oderwać oczu *.*

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię dżins i cekiny, więc zestawienie jak najbardziej mi się widzi a Ty wyglądasz oszałamiająco:) Czy Ty śpiewasz chciałam spytać wiele razy? Fotki są super:)Miłej soboty:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, śpiewam :) i oddaję temu mnóstwo serca ;)

      Usuń
    2. Ja bardzo chciałabym Cię usłyszeć!!!:) Powiedz mi Kochana coś więcej. Sama śpiewasz? Macie zespół? Gdzieś jakieś linki do utworów??? Jestem zakochana w Twoim czarno-białym zdjęciu i tym przed nim:)Gwiazda normalnie:)

      Usuń
    3. No to czekam na jakiś filmik jak śpiewasz *.*
      Pozdrawiam :)

      Usuń
    4. Podeślij nam Kochana linki jak masz. Albo zrób pościk:)Jestem ogromnie ciekawa. Ja już jestem Twoja fanką:) Z samych fotek ;)

      Usuń
  25. Thanks so much for following my blog I am now following you back x
    Angela x

    http://british-bargains-and-beauty.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  26. great styling dear, thx you so much for your comment,sure we can follow, following now via gfc, now its your turn;D
    http://lynnsprettymess.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  27. cudownie wyglądasz! :) świetna sesja zdjęciowa :)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) A szczególnie w zakładkę "PROJEKTY" gdzie umieszczam swoje ciuchy zrobione przeze mnie :)
    DENZEE STYLE

    OdpowiedzUsuń
  28. you are so amazingly beautiful!! I love your eyes (in your blog header). thanks so much for the lovely comment, I'm following you now :)

    Metallic Paws

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zawsze bardzo gustowna stylizacja :D Pozdrawiam i zapraszam do odwiedzin :)

    OdpowiedzUsuń
  30. You have a lovely blog, just stumbled across it now
    Would you like to follow each other via GFC and bloglovin’?
    If so let me know and I’ll follow you right back
    Speak soon,
    Have a lovely day
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne połączenie:) Butami się zachwyciłam. Bardzo podoba mi się to pierwsze zdjęcie z saksofonem :D Jest to zdecydowanie mój ulubiony instrument mimo iż sama gram na gitarze.

    OdpowiedzUsuń
  32. Following you back on GFC sweetie!
    Keep in touch,
    Much Love,
    Kate xo

    www.and-kate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Przede wszystkim piekna cekinowa spodniczka i to niebanalne polaczenie z dzinsem. swietnie wygladasz, a na tym zdjeciu z saksofonem- bardzo seksownie wygladasz!
    to bardzo wazne miec kogos w zyciu, kto nas inspiruje, ubogaca w jakis sposob, motywuje. dla mnie czesto w moim zyciu inspiracja byly starsze ode mnie, niebanalne, inteligentne kobiety posiadajace styl, pasje i wielka zyciowa madrosc. Mialy niebagatelny wplyw na moje wybory, dazenia, marzenia. ale nie zapominajmy, ze i my mozemy byc dla innych inspiracja, nawet nieswiadomie. to nie przypadek, ze spotykamy roznych ludzi na naszej drodze: czerpiemy z ich bogactwa lub dajemy komus cos co jest w nas wartosciowe. Dlatego nie warto zadawac sie z ludzmi malego pokroju, tzn z takimi, ktorzy nic dobrego, tworczego milego nie wprowadzaja do naszego zycia, a tylko niezdrowe fermenty, zazdrosc czy malostkowosc. szukajmy ludzi dobrych, serdecznych, pogodnych tworczych i sami takimi badzmy, dobranocka :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wyglądasz bardzo kobieco - super :)


    Dodałam Twojego bloga do obserwowanych :)
    liczę na to samo
    classicorcool.blogspot.com
    www.facebook.com/classicorcool

    OdpowiedzUsuń
  35. Buty ♥ zakochałam się ♥

    Pięknie się prezentujesz ...
    kobieco i bardzo sexy ;-)

    Miłego dnia ;-*


    xxx

    OdpowiedzUsuń
  36. thnx for following.. followed u back.. :::::::) and tht's a nice skirt u're wearing...

    OdpowiedzUsuń
  37. Te zdjęcia z saksofonem są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny zestaw,a te zdjęcia z saksofonem i na scenie ♥

    OdpowiedzUsuń
  39. Przez moją znikomą aktywność na stylistce przegapiłam fakt założenia przez Ciebie bloga!
    Ale już nadrabiam:).

    OdpowiedzUsuń
  40. What a fabulous style! You look absolutely gorgeous!
    Thanks so much for visiting. I am following back via GFC.
    Best Regards
    Miss Margaret Cruzemark
    http://margaretcruzemark.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. The skirt and boots are stunningly pretty!! You look beautiful~

    Anyway thanks for dropping by my blog! Of course it would be great to follow each other. I'm following you now on GFC, do drop by and follow me back too!

    Many kisses
    ♡ Jaslin from http://justjaslin.blogspot.sg/

    OdpowiedzUsuń
  42. beautiful!
    http://agoniiya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Lovely skirt!

    www.timolove.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I follow you! Hope you follow me back!

      Usuń
  44. Ostatnio wszędzie wszystko jeansowe widzę! Tyle, że zazwyczaj są to klasyczne proste zestawy... gdyby ktoś pokazał mi tą koszulę i spódniczkę w sklepie to nie pomyślałabym o ich połączeniu. Teraz widzę, że idealnie do siebie pasują! Super;))

    OdpowiedzUsuń
  45. wyglądasz olśniewająco!:)
    spódniczka twojego projektu ? - to jeszcze bardziej mi się podoba
    o tak! warto mieć kogoś, kto nas inspiruje
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  46. denim and sequins...beautiful...you look amazing dear
    love Vikee
    www.slavetofashion9771.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. uwielbiam cekinowe spódniczki i jeansowe koszule...długo na to i na to polowałam;-))
    Bardzo fajnie
    Buziaki Ewa

    OdpowiedzUsuń
  48. You look gorgeous and I love the sequin skirt :)

    OdpowiedzUsuń
  49. I love the skirt, great outfit!

    Hey do you wanna follow each other? Let me know.

    http://fashion-board.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. So lovely skirt darlin!
    Xxx

    Carolina

    www.the-world-c.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. piękna stylizacja!

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. ow, zdjęcie z saksofonem idealne! <3 dobrze mieć takich inspiratorów w swoim życiu, oni zawsze ciągną do góry, też mam kilku takich ludzi wokół siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  53. Thank you for the follow, I followed you back :)

    http://fashion-board.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. gorgeous outfit !!
    maybe you would like to follow each other?
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  55. love your shirt
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  56. dziękuję, ja już obserwuję :)

    http://prettylittlefashionistaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  57. such a pretty outfit :) love the sparkly skirt!

    Mili from call me, Maeby

    OdpowiedzUsuń
  58. how fab is that skirt??! and i love the boots you posted!!

    Click me for my NEW BLOG

    OdpowiedzUsuń
  59. ale cudowny zestaw ! błyszczysz <3 no i saksofon do tego <333 ! rewelacyjnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  60. Kochana na pierwszym zdjęciu stanęłaś niczym modelka :)
    Zdecydowanie to zdjęcie jest moim ulubionym :)

    A zestaw fenomenalny :)
    Spódniczka jest słodka :)

    OdpowiedzUsuń
  61. girl give me some of them legs coz they are to die forrrr.

    misertlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. It's really inspiring blog! Love at the first sight <3

    Wanna follow each other with GFC? Please let me know :)

    sausanhanifah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. boska spodniczka!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Gratuluję :d
    Pozdrawiam i zapraszam do obserwacji :*

    OdpowiedzUsuń
  65. lovely skirt:)

    http://www.attitudeunique.com

    eraklia x

    OdpowiedzUsuń
  66. o would love to follow each other, i follow you via GFC and BLOGLOVIN
    http://loving-evelyn.blogspot.ro

    OdpowiedzUsuń
  67. so sexy...love the pics

    would you like to follow each other?

    let me know..i will follow you

    gaby-acentralamericangirl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. kochana, z tym saksem to Ty jestes sam sex!

    OdpowiedzUsuń
  69. hello how beautiful these pictures :) the skirt is very beautiful .... I'm your new follower ... you know I'm Italian but Polish-born by a mother, I am often in poland .... I like very much, in fact this summer will spend the holidays :)
    if you like you look in my blog dedynina.blogspot.it

    kiss dedyna

    OdpowiedzUsuń
  70. You look fabulous! I love your outfit !!

    www.deluxefashionista.com

    OdpowiedzUsuń
  71. Great Blog!

    Would you like to follow each other on GFC?


    Vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  72. love the outfit hon..
    wondering if you want to follow each other? tell me in my blog if you want to.. :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Thank your comment on my blog. we can follow each other? let me know dear. i m the 384. follower.


    xoxo:LittleMucli
    littlemucli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. dziękuję za odwiedziny !
    zapraszam na nowego posta ;)

    OdpowiedzUsuń
  75. love this skirt and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  76. Spódniczka która rozświetla nam pochmune dni :)
    Całość urocza, podoba mi sie połaczenie jeansu i cekinów :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Uwielbiam takie cekinowe spódniczki, nie tylko na sylwestra ;) ślicznie wyglądasz! Pzdr

    OdpowiedzUsuń
  78. Hey sweety! Thanks for stopping by (: I heartly appreciate! And sure following you back! Amazing post! Stop by me soon again!xx

    With love ♥
    www.fashionholicsparkle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  79. Hi

    Great Blog!

    I'm following you, I hope you follow my :)

    Kiss,
    Liliana

    Check out my blog: Um Blog Fashion

    OdpowiedzUsuń
  80. Kochana, jeśli masz ochote na zabawę to zapraszam, wytypowałam cię - szczegóły na jednym z moich blogów, a jeśli masz dość takich zabaw, to też rozumiem, buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
  81. Wow! I love the contrast of the two pieces wit each other! You look amazing :) Your thoughts on fashion victims are very thought provoking! Fashion and style is one way with which to channel creativity and I feel like sometimes others opinions and hinder that.
    thank you so much!
    xxx
    Mandy
    Stickers&Skirts
    stickersandskirts@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  82. I am sorry,I followed you anonymusly but now it's done, you should see me, via GFC and BLOGLOVIN
    kisses
    http://loving-evelyn.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  83. Thanks for following and I've now followed you back.

    vivianista.com

    OdpowiedzUsuń
  84. Hello dear.lovely pictures !!!:)
    Do you want to follow each other ?:) let m know.
    Www.olivians.com

    OdpowiedzUsuń
  85. o fantastyczne polaczenie dzinsu z cekinami - kocham całym sercem <3

    OdpowiedzUsuń
  86. Hello, I am so happy to discover your blog. Loved your denim shirt and shiny skirt! :) Have a look at my blog, if you want we can follow each other? If you say yes, follow me and leave a comment about it, then I'll defienetely follow you back, you can check it ;) I'll be waiting for you! Kisses..

    With love,
    Zümra

    http://lunaparkqueen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  87. bardzo fajnie wyglądasz;)
    spódniczka świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  88. You look fabulous, such a gorgeous body!
    Love that sequined skirt, amazing!

    Feel free to check-out my blog and if you like, follow me, I'll return the favor :)
    http://roxxanaifrim.blogspot.ro/

    OdpowiedzUsuń
  89. woww so nice! <3

    modefeminine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  90. Gdzie można Ciebie usłyszeć ? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...