poniedziałek, 7 stycznia 2013

Projekt ZIMA

Nawet nie wiem kiedy, ani jak, ani CZEMU?! Przecież było tak milutko i sucho. A jednak stało się: znowu spadł śnieg. Coś czuję, że na długo nie zagości, bo temperatury ulgowe, boję się tylko, że była to dopiero "zapowiedź" prawdziwej zimy. Oby nie zechciała nadrobić swoich strat z grudnia, bo mi już jej starczy ;) Biały puch jednak nie "zasypał" moich jakże ambitnych planów na nowy secik. Mam co nadrabiać przecież...wybaczcie kochani moje zaległości, ale to z powodu "choroby" mojego laptopusia. Na szczęście "doktor brat" już go wyleczył, więc wracam do syberprzestrzeni :D












Spodnie - stradivarius
bluzka - ny %
ramoneska - h&m kids
buty - prezent
rękawiczki - DIY
czapa - allegro ( atmosphere 6zł :))) )


I coś dla tych, którzy nie jedli jeszcze obiadu:




Szaszłyki słodko-ostre:

- 2x piersi z kurczaka
- boczek wędzony lub gotowany (ok 8 grubych plastrów)
- cebula

sos:

- oliwa z oliwek ok. 1/3 szklanki
- ocet balsamiczny - 2 łyżki
- musztarda - 3 łyżki
 - miód - 5 łyżek
- przyprawa do grilla

Przygotować sos mieszając wszystkie składniki. Piersi pokroić w kostkę, cebulę przekroić wzdłuż na 4 części i pooddzielać warstwy, nabijając kolejno: kurczak, cebula, boczek, cebula itd. Każdego szazsłyka polać sosem, pozostawić w lodówce najlepiej na cały dzień. Ja wymieszałam wszystkie składniki w misce z sosem, a potem nabijałam. Szaszłyki można grillować lub piec w piekarniku. Smakują nawet na zimno. Smacznego!




18 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się bluzeczka :)
    Ja to bym chciała ten śnieg :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie z charakterem ;) buty super. a widzę, że Tobie śnieg nie przeszkadza tak bardzo, letnia, cienka bluzeczka i heja na dwór ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak być "hard" to na całego hehe. Nie pytaj jak ściskałam zęby :/ liczenie na 3,4, parę fotek ciągiem i do ciepłego domku ;ppp a tak na poważnie, to musiałam wykorzystać obecność fotografa, bo niestety zdarza mi się to rzadko :( cieszę się, że podoba ci się stylizacja. Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Bardzo fajnie! Z pazurem. :))
    Świetna bluzka i buty.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Grrr jest rockowy pazur jest moc!Uwielbiam :***

    OdpowiedzUsuń
  5. No Kochana Ja po ostatnich swych sesjach rozbieranych na dworze słono przypłaciłam i jak na razie wyleczona z takich sesji :* Mam nadzieję że się nie rozchorujesz :)

    Świetny secik :)))
    A szaszłyki mmmmm pycha ..muszę wypróbowac :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nrazie 3mam się twardo, a u mnie też akurat cała rodzinka pochorowana :/// Jak już pisałam, mało kiedy mam fotografa pod ręką, więc czułam presję, by to wykorzystać ;ppp tak to się poświęcam dla bloga hihi ;)

      A szaszłyki polecam gorąco! Pychotka!!!

      Usuń
  6. Heartache Kochana jak ja się cieszę ogromniaście to Ty nawet nie wiesz. Bo należałaś do moich ulubionych profili na stylistce:) Tak całkiem nie zniknęłam z szafiarek, bo się pożegnałam:) Miałam swoje pięć minut. Fajnie, że prowadzisz bloga i znów będę miała z Tobą kontakt. Fajniutko wyglądasz i wiem, że pięknie wyglądałaś na ślubie *** Przy okazji wszystkiego naj!!! I buciki masz fajowskie:) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Majka!!! No nie uwierzę!!! Tak się cieszę z twojej obecności na moim blogu :))) zajefajna jesteś babeczka, a brakowało mi ciebie niemało!!! Dziękuję kochana za życzonka :* miło mi, że obejrzałaś moje "archiwalne" stylizacje :D
      Pod moją nieobecność zakończyłaś swoją historię z tamtym portalem i tak zgubiłam z tobą kontakt. Dobrze, że dostałam szansę to nadrobić ;)

      TAK SIE CIESZE!!!! Swietne to jest uczucie odszukac dawne bratnie dusze ;)))

      Sciskam cie mocniutko i dziekuje za komentarz oraz odwiedziny :*

      Usuń
  7. Rockowo i z pazurem - fajny zestaw :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Cię w tej ,,ramonce,, pozdrawiam cieplutko :)!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny taki ROCKOWY zestawik ;-)))
    Wiesz ? ... że Cię bardzo lubię ! ;-)))
    Mmmmmm narobiłaś mi smaka na szaszłyki ;-))))
    Szaszłyki zawsze kojarzą mi się z wakacjami
    z grillowaniem ...

    Miłego dnia

    Całusy ;-***

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne połączenie w rockowym wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ale genialnie wyglądasz:) odjazdową masz tą kurtkę;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny blog:) pozdrawiam, Monic:)

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna rockowa stylizacja! a bluzeczka koronkowa przeurocza! Właśnie też takiej szukam ;-)

    Obserwuję :)
    Pozdrawiam Ania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny naszyjnik i buty!
    wygląd z pazurem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja świetna ! *.* Obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...