środa, 23 stycznia 2013

Lejnas look

Heyaho!

Inspiracją dzisiejszego ubrania była niejaka kotka, znana moim domownikom jako "Lejna". Pozazdrościłam jej futerka w tak mroźne pogody i przypomniało mi się, że mam podobną kamizelkę w szafie. PODOBNą, bo odwróciłam ją na drugą stronę ,ale kto mówi, że tak nie można ?! Ot 2in1 ;))) Lubię takie mroczne klimaty, trend na ćwieki, futra i skórę przemawia do mnie w 100%! Swoją drogą, mroźna pogoda nie zachęca mnie do ponad planowego wyjścia z domu. Wiosną, czy latem odwrotnie, usiedzieć w domu nie mogę. Jak wszyscy chyba, co?! Najczęściej o poranku myślę: "brrr, szybko wyjść i wrzucić na siebie obojętnie co, byle szypciutko usiąść nad ciepłą, poranną kawusią!". Na szczęście są rzeczy, sytuacje i osoby które pobudzają mnie do tego, by jednak jakoś bardziej sensownie skompletować swoją garderobę. Tak jak tym razem uczyniłam to pod wpływem mojej kotki Lejny. A was co inspiruje zimą? Macie jakieś chwyty na poranną chandrę, bądź na popularne "nie chce mi się" :D ?












Futerko - sh
skórzane spodnie - zara
buty- prezent
zegarek - ny
naszyjnik - cubus
plecionki - nn
shirt - reserved %

Oto i główna bohaterka posta: LEJNA!!!








37 komentarzy:

  1. Wszystko smacznie wygląda ale stylizację masz genialną :). Buty i futerko są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  2. apropo butów ze złotym jakby metalem to długo na nie polowałam i dostałam w parforis za ok 80zł, a kosztowały chyba ponad 200 bez przeceny:( jeszcze sa;)

    ps: genialnie ci okularach kujonkach z poprz posta,musze tez mieć czerwone jeansy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Futerko jest genialne :) poluję na takie w sh i normalnym sklepie ale coś nie mam szczęścia :)

    Mmmm jakie pyszności :) ślinka cieknie na na sam widok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odjazdowe masz te buciska, znajac moje szczescie za 80 zl juz ich nie dostane buuuuuuuu!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja:) zazdroszczę kamizelki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lejnas - byłam pewna że dorwałaś jakąś stylistkę ;) zresztą patrząc na stylizację można tak pomyśleć !
    zachwycasz :)buziole !

    OdpowiedzUsuń
  7. sty;ozacja z pazurem,swietnie ! a buty - extra !

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne to futerko.
    A wczoraj właśnie też robiłam leczo - ale jeszcze nigdy nie dodawałam grzybów, za to zawsze jest w nim cukinia i marchewki. :) Jak widać są różne wersje, następnym razem może spróbuję z grzybkami :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie wyglądasz,kocham futrzaki więc bardzo mi się podoba :)
    buty są obłędne :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana masz cudne buciki, też takich poszukuje właśnie ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Buciki i kamizelka są świetne:) A naszyjnik jaki rewelacyjny:) Fajne przepisy.Z chęcią wypróbuję wegetariańskie leczo i grzanki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aguś, na punkcie tego naszyjnika też mam fioła ;) pasuje praktycznie od wszystkiego!

      Usuń
  12. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochan,powiedz mi jaką farba farbujesz włosy?!
    Piękne buty! ;*
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana za obs. i komplementy ;) bardzo mnie cieszą :D

      Co do farby...bardzo skomplikowana sprawa. Jakoś tak średnio co 4miesiące wychodzi mi jakaś masakra na włosach (czytaj za ciemno, jasno itp), a następnie udaję się do fryzjera na ratunek. Tak było i tym razem :/ więc nakładam na włosy odcienie które reperują ostatnie niepowodzenia. Najczęściej mieszam jednak popiel z czymś bardziej słonecznym :)

      Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  14. Jakie tutaj nam pyszności serwujesz:) Kiciak śliczny. I buciki super. A że jestem fanka futrzaków to i kamizelka bardzo przypadła mi do gustu:)Narobiłaś mi ochoty na grillowane warzywka. Pozdrawiam cieplutko - Majka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie będę zbyt oryginalna jeśli napiszę, że świetnie wyglądasz:) ale kiedy to prawda...:) osobiście uwielbiam futrzane kamizelki, szkoda że dla siebie nie znalazłam jeszcze odpowiedniej. ale polowanie nadal trwa:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochane dziękuję za miłe słowa. Zachęcam do gotowania, mój brzuszek się nasycił i nie narzekał ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne futerko i jaki boski kociak . ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Oooo jakie pyszności i jaki fajowy secik:) Ukradnę Ci chyba Kochana tą cudną kamizele;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mmmmmniami :) kurczaka uwielbiam w każdej postaci !
    Świetna kamizelka, buty, naszyjnik , spodnie!! Całość lubię bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ślicznie wyglądasz w tym futerku haha twój kot jest faaajny <3 Obserwuję i czekam na rewanżyk :)
    + zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. futerko cudne, a lecza nie lubię ;p

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana wyglądasz rewelacyjnie ;-)
    Leczo apetyczne ;-)
    i bardzo spodobała mi się LEJNA ;-)
    Mój sposób na grzanki smaruje chlebek masełkiem
    wkładam do opiekacza i posypuje przyprawami według upodobania ...
    ewentualnie jeszcze troszeczkę serka topionego ;-)))
    Miłego weekendu :-*

    OdpowiedzUsuń
  23. Hey, vielen dank für dein Kommentar :)
    Mir gefällt dein Outfit super besonders die Boots und die Fell Weste sind einfach perfekt bei diesen kalten Wetter momentan :-D
    Ich werde mal Leser bei dir :) Wenn du Lust hast würde ich mich sehr freuen dich auch bei mir als Leserin begrüßen zu dürfen :)
    Liebe Grüße !
    Yulie

    www.yuliekendra.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Masz świetny kożuszek :) obserwuję, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. Na moim blogu konkurs, w którym możesz wygrać bon na zakupy w sklepie internetowym MERG. Zasady są proste wystarczy że polubisz ich fanpage :) Moim obserwatorem już jesteś więc daję ci znać. Mam nadzieję że skorzystasz, bo naprawdę warto wziąć udział! :)
    Pozdrawiam ourloveourpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. kolejny świetny futrzak z SH :) swietny look :)

    Follow Me www.gointothesun.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Kamizelka, buty wszystko wow :)
    Bardzo mi się podoba ten zestaw :)
    Oddaj wszystko :)

    A leczo - uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To jest druga strona kamizelki? Bomba! :)
    A poza tym zglodnialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hei :) Sind jetzt deine Leser. Jetzt bist du dran :) Und danke für das nette kommentar. Dein Blig ist auch schön. Liebe Grüße aus Germanyyyy

    OdpowiedzUsuń
  30. Hej, dziękuję bardzo za ten miły komentarz. Z ogromną przyjemnością obserwuję Twojego bloga, jest świetny, polubiłam Twój styl i pewnie będę tutaj zaglądać by zaczerpnąć od Ciebie inspiracji ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...