środa, 9 stycznia 2013

Kolejny raz

Ok. Więc rozpoczęliśmy kolejny rok. I co teraz? Wypadałoby zabrać się za noworoczne postanowienia? Mieszane mam uczucia co do tego typu planów. Bo co jak się nie uda? Czy zmobilizuję się jeszcze? A skoro nie mogę się zabrać za niektóre sprawy, to czy mi naprawdę zależy????? Jak każdy i moje życie pozostawia wiele do życzenia, bo jakże inaczej. Ale w tym roku ustaliłam, że NIE ZAPLANUJę!!! A właśnie!!! Obserwując moje poczynania zauważyłam, że osiągam zawsze to, czego pragnę, na czym mi naprawdę zależy. Pewnie też tak już mieliście: strasznie wam zależało i dawaliście z siebie wszystko, by to osiągnąć. Czy przedtem musieliście to sobie zaplanować? Człowiek jak się uprze, to nic go nie powstrzyma. W czym więc tkwi moc samozaparcia? A może to zwykła świadomość robienia tego...bez przymusu? Ja tak właśnie mam. Jak ktoś coś mi każe, albo czuję presję osiągnięcia tego, to ja dziękuję. No bo jaka frajda z osiągnięcia tego, skoro musieliśmy się "biczować" do sukcesu? Nie lepiej tak po prostu małymi kroczkami do celu? Czy jest sens zmuszania się do diety skoro uwielbiamy jeść (to mój przypadek ;p)  ?! Oczywiście mówię tu o paru dodatkowych kilogramach, nie zaś stanu który zagraża zdrowiu.  Ale odmówić sobie wszystkiego?! NIE! Chcę czuć, że robię sobie frajdę, a nie krzywdę. Mobilizuję więc do nowego podsumowania noworocznej listy przyrzeczeń! Czyńmy to, co rzeczywiście nas uszczęśliwi, do czego dążymy z radością, nie zaś to, do czego sami się...zmuszamy, bo gdzie tu szczęście i satysfakcja :) ? O tym, na czym nam naprawdę zależy, pamiętamy przez cały rok, nawet bez zapisania sobie tego na kartce i bez dodatkowej, noworocznej mobilizacji. Oby tym razem wszystkie pragnienia po prostu się spełniły przed nowym rokiem i obyło się bez presji ;)

W poszukiwaniu nowych inspiracji po raz kolejny "zanurkowałam" w szafie mojego ukochanego. Jak dobrze mieć pod ręką dwie szafy, zamiast tylko swojej ;ppp A zaczęło się wszystko od jego czapki. Uwielbiam ją!




czapka - mojego m
buty - centro
reszta stara


Ciekawy kawałek. Uzdolniona grupa New Look:






16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz w te koszuli ;) całość bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, gdyż bardzo ją lubię ;)

      Usuń
  2. No ja też nie umiem robić jak coś muszę. Zaraz mi nie idzie. A tak bez przymusu to wszystko samo z siebie wychodzi. Dlatego nie znosiłam egzaminów i do dziś dnia nie umiem ich zdawać:)Ps. I ja często nurkuję u Arka w szafie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My to wiedziałyśmy jak dobrać sobie facetów, by mieć opcję "szafa awaryjna" ;pppp

      Usuń
  3. super wyglądasz:) świetna koszula no i czadowe buty:)

    OdpowiedzUsuń
  4. super stylizacja i świetny pomysł z podbieraniem ubrań od ukochanego :))
    dziękuję za odwiedziny i komentarz :)
    również obserwuję
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie bomba!Super wyglądasz ślicznoto:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Troszkę poprzeglądałam Twojego bloga
    Gratuluję
    Jest ciekawy
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny look i bardzo to lubię :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. itam, dziekuje za odwiedziny! na mp juz obserwujemy sie, moze tez na GFC? ja Cię już dodalam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wyglądasz! Fajne połączenie szarych spodni z kurtką jeansową :)Czapka i czerwone usta świetnie dopełniają cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  10. n fb jest dodalam, moja strona https://www.facebook.com/pages/Thirtiesinthecity/370425603035688?fref=ts, a gfc to google friends connection, te kwadraciki i haslo dolacz do oberwujacych witryne:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję i zapraszam do siebie : )
    http://agnesfrey.blogspot.com/


    Uwielbiam te kolory!

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiam jeansowe koszule a ta jest świetna.
    Ciekawy blog ;)
    Już obserwuję ;P

    OdpowiedzUsuń
  13. W męskich szafach też czasami można znaleźć coś ciekawego. Fajny, luźny zestaw :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna stylizacja :)
    Wyglądasz w niej obłędnie :)

    Super :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...