poniedziałek, 28 stycznia 2013

Doppelpack

Bardzo lubię ubierać się na rockowo, czuję się w tym stylu naturalnie, wygodnie i ogólnie potrafię się identyfikować z całą tą subkulturą, zrzeszającą sobie wciąż na nowo młode pokolenie zwolenników. I to już od kilkudziesięciu lat! Jestem wdzięczna projektantom, że od kilku sezonów niestrudzenie lansują na wybiegach owy styl. Czasami nasz ubiór musi jednak podporządkowywać się pewnym zasadom i ramom. Z pomocą przychodzą wtedy niezawodne DODATKI. Wystarczy parę tricków i całość nabiera od razu innego charakteru. W przypadku rockowej skóry całość wydaje się najczęściej zbyt surowa i poważna, wystarczy więc przemycić odrobinę koloru i voila!

Wychodząc na imprezę lub do pubu ze znajomymi, ubrałabym się pewnie w bardziej stonowanej kolorystyce:






koszula - ny %
spódnica - h&m kids
naszyjnik - cubus
buty - zara

Ubierając się na ciemno warto postawić na pojedynczy element, który przyciągnie uwagę. Dla mnie był to właśnie naszyjnik ala "sopelki lodu" i nude buty, które byłyby przerażająco nudne, gdyby nie ich srebrne paski z tyłu. Jestem z nich szczególnie dumna, bo to moje buty ślubne, szalenie wygodne! Przetańczyłam w nich 2 dni i masę imprez z rzędu! Tak na boku: znajdźcie mi w Opolu zgrabne, niewyzywające i nie kolorowe buty ślubne, to padnę przed wami na kolana!!! To jakiś obłęd!!! Wszędzie te kiczowate "buty komunijne" dla wyrośniętych dziewczynek i oblepione wstążkami, serduszkami itp. kapcie z długim szpicem!!! Już byłam blisko by do mojej romantycznej, koronkowej sukni kupić jakieś zielone 12-cm'trówki ;)
A co do ciemnych ubrań jestem zdania, że "czerń" wcale nie jest łatwym kolorem. Wręcz przeciwnie! Ten kolor wymaga wielkich umiejętności, by stworzyć całość klimatyczną, spójną i NIE NUDNą!!! 
Bo w czerni wcale nie trzeba wyglądać depresyjnie i standardowo :)


By w bardziej publicznych okolicznościach nie wyglądać na smutasa, który nie lubi słońca ;p założyłam kolorowy naszyjnik i krzykliwe szpileczki. Co do butów: sama miałam wątpliwości, czy te "pinky-winky" nie utoną w mojej szafie w zapomnieniu, ale okazuje się, że są mi wręcz niezbędne (już zawsze będę słuchać męża co do butów ;p). Czasami warto postawić na kupno czegoś ekstrawaganckiego (dla mnie te buty takie są, bo od zawsze nienawidzę kolor pink ;p na sobie oczywiście!), który przełamie nasze standardowe nawyki i klimat stylizacji.









buty, naszyjnik - h&m


A wy macie jakiś swój ulubiony dodatek, ciuch, bez którego nie potraficie się obyć? Moim jest bez dwóch zdań czarna ramoneska :D


Bon Jovi-  I'll be there for you ( 3:59min - to dopiero jest ogień :D )





45 komentarzy:

  1. masz świetną spódnicę:) cały zestaw bardzo mi się podoba zresztą jak zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi bardziej leżą pierwsze dodatki!
    wyglądasz bosko w tej spódnicy, no megaaa :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look :) ja zdecydowanie wybieram dodatki w pierwszej stylizacji, buty boskie!
    http://lucakreowanie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie kochana wyglądasz, spódniczka rewelacja !!! a buty z dodatkiem metalu- prawdziwy must have ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super spódnica i widzę znajomy naszyjnik z Cubusa :) całość stylizacji bardzo ciekawa :) obserwuję i zapraszam :0

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie wyglądasz!!!
    elegancko ale z pazurem :)
    pozdrawiam i ciesze się bardzo ,że do mnie zaglądasz!!
    ***

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna spódnica i piękny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za aż tak miły komentarz , pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochani dziękuję za wasze komentarze, za każdy z osobna jestem bardzo wdzięczna, buziole ;****

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuje serdecznie za odwiedziny;)
    Oczywiście że bede obserwowała, ja takze zapraszam do obserwowania:)
    Cudowna stylizacja, koszula jest wspaniałaa;) Lekka,zwiewna;)) Cudo!
    Pozdrawiam gorąco;*

    http://www.myfashioonstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Love your blog. Maybe wanna follow each other? Let me know XOXO

    http://bblluusshh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta stylizacja jest piękna :). Trafiłaś w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawy ale to pierwszy jest bardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Pierwsza stylizacja bardziej w moim stylu, choć w drugiej buty - boskie, tylko do naszyjnik anie mogę się prezkonać ...
    Pozdarwiam i zapraszam,
    OBSERUJĘ :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Of course we can follow each other dear! Please do it also on facebook and bloglovin if you want ! :D
    Just let me know and I'll follow you back!
    Irene

    NEW POST UP!

    www.OntoMyWardrobe.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajnie to dobrałaś.Spódnica świetnie współgra z górą! :) Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super stylizacja, piękna spódniczka i jaka figura! Podoba mi się Twój blog, ciekawy post, cieszę się, że do Ciebie trafiłam. Będę wpadać, obserwuję i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzin ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana dziękuję za tak piękne słowa, mobilizują do dalszej działalności blogowej ;) Zapraszam serdecznie i pozdrawiam cieplutko ;)))

      Usuń
  18. thank you for your comment!! i follow you! follow me back please!:)

    OdpowiedzUsuń
  19. no no, jezeli ta spodniczka jest z dzialu dzieciecego, to ostre sa te dzieci dzisiejsze. piekna jest!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie sama się dziwię, że na dziecięcym mają nie tylko fajniejsze rzeczy,ale i tańsze! Tylko nie wiem czy się cieszyć czy płakać z tego, że mieszczę się w takie ciuszki ;ppp

      Usuń
  20. Rewelacyjna spódniczka i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  21. genialna spódniczka.:)
    Obserwuje i zapraszam do mnie jeśli miałabyś ochotę.:)

    OdpowiedzUsuń
  22. like that pink shoes with this outfit!

    Here is my blog
    www.donnaiveh.blogspot.com

    wanna follow each other?

    kisses

    OdpowiedzUsuń
  23. you're beautiful and sexy, plus i love your style!

    Anyway, I followed your blog, hope you can follow back, too!
    Thanks!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  24. Genialna spódniczka! Nigdy nie byłam na dziale dziecięcym w h&m, ale zainspirowałaś mnie ;)
    Pierwsze dodatki są moim faworytem. Sexy & rock :))

    OdpowiedzUsuń
  25. Zostałaś otagowana :) http://daquerre.blogspot.com/2013/01/tag-wszechstronnie.html

    OdpowiedzUsuń
  26. O wow, sam sex :)
    Uwielbiam Cię w tym wydaniu :)

    A naszyjnik piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. jaka ty masz kochana piekna figure, swietna spodniczka i buciki z jednego i drugiego zdjecia boskie! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Loving this post and your blog - You got yourself a new follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Let me know!

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. również obserwuję ♥
    jest to wstęp do książki nad którą właśnie pracuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje! Zapowiada się świetnie, już mnie wciągnęła :D

      Usuń
  30. absolutely great look! totally love the color! and the skirt is amazing!
    wld love for you to visit my blog..and follow maybe?
    www.fashionistaera.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Moja droga, bardzo sie cieszę, że mnie odnalazłaś, cieszę się, że masz takiego świetnego bloga! wow! wszystko sobie na spokojnie przeczytam. dzis tylko wpadłam na chwilę, zostawić ślad swojej obecności, wyglądasz jak zawsze świetnie, dziekuję ci za zadanie sobie trudu odnalezienia mnie! ściskam, Aga

    OdpowiedzUsuń
  32. WOW !!Zjawiskowo ;)Spódnica super, ale koszula jest cuuudna po prostu :)Obie propozycje świetne i idealnie do Ciebie pasują :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  33. gorgeous leather skirt!

    btw, I’m giving away a black leather bag similar to the HERMES BIRKIN one on my blog, so if you want a new bag go ahead and join the GIVEAWAY:
    http://livinginash0e.blogspot.ro/2013/01/new-leather-bag-giveaway-international.html

    OdpowiedzUsuń
  34. hey, oh wow we like your blog, would you like follow eachother? we starts and follow you on gfc and bloglovin! please do the same, hugs the twins from wmw-style.de

    OdpowiedzUsuń
  35. Zbieram szczękę z podłogi! Dziękuję bardzo - nie mam pytań:]

    OdpowiedzUsuń
  36. Chcę oglądać Twoje nogi tam ta ram:) Dziewczyno jaka Ty jesteś zgrabna to normalnie nie mogę się napatrzeć. Długie i zgrabne. Rewelka:) No i oba seciki super z malutkim naciskiem na pierwszy:)

    OdpowiedzUsuń
  37. This outfit is great! I love the first one with the silver necklace! So chic! That skirt is amazing!

    : signe
    thedailysavant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...