niedziela, 16 grudnia 2012

świąteczna oprawa

Cześć wszystkim!

Brrr!!! Mroźno, zimno, ale coraz bardziej świątecznie ;)  zamartwiałam się już powoli, że nie zdążę na święta z wszystkimi przygotowaniami, dlatego miałam dzisiaj bardzo pracowitą niedzielę, która przyniosła ulgę mojemu poczuciu odpowiedzialności świątecznej. Menu świąteczne zaplanowane, prezenty popakowane, pierniki upieczone, a także pierwowzory innych wypieków, choinka ubrana i nawet udało mi się dzisiaj kupić długo planowane stroiki :D !!! I to jakie piękne! Jestem nimi zachwycona! Kupiłam je na jarmarku świątecznym. Dwa pierwsze zrobione przez dzieci publicznej szkoły podstawowej, a dwa pozostałe przez jedną z mam tych dzieci. Najmniejszy był po 10zł!!! Te dwa od dzieci zaś po 15zł. Uważam, że bardzo tanio. Nie było czego żałować, tym bardziej, że uczyniło się na święta jeszcze dobry uczynek, wspierając fundusze lokalnej szkółki. Swoją drogą, jarmark uważam za niezwykle udany. Różnorodny, kolorowy, w ciepłym wnętrzu budynków szkolnych, zachęcający całą rodzinę do miłego spędzenia czasu. Przygotowany został program rozrywkowy m.in. jasełka. Szopka betlejemska, która wyglądała lepiej niż we większości kościołach! Dziewczynki przebrane za aniołki ze skrzydłami sprzedawały opłatki, jemiołę itp. Stoiska kusiły tanimi ozdobami świątecznymi, stroikami dzieci,a także profesjonalnej dekoratorki. Były wędliny znanej masarni, ozdoby zrobione z makaronu, wypieki, a nawet żywe choinki do zakupu! W jednej z klas do dyspozycji zwiedzających była także pani wizażystka, która doradzała paniom jak o siebie zadbać na święta oraz jak zrobić efektowny makijaż na zbliżające się okoliczności. Żałuję tylko, że nie miałam przy sobie aparatu :( za to w domu zrobiłam fotki zakupionym stroikom. Do wglądu poniżej ;)
 



 
 

 

 
 
Jednak nie ma co się obijać, do zrobienia zostało jeszcze duuużo. Najgorsze dla mnie to zakupy żywnościowe, wszędzie te kolejki...A strój adekwatny do sytuacji: wygodny i praktyczny.
 
 




 





rękawiczki - DIY
sweter - ny %
spodnie - stradivarius
czapka- allegro (atmosphere, 6zł :D )
buty - nn
 
 

 
 
 



2 komentarze:

  1. Cudnie Ci Kochana w tym czapiszonie!:* I butki masz megaśne:]
    p.s.Piękne stroiki,uwielbiam takie ozdóbki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie! ;-)

    Jak ja kocham święta ♥!!! ... są takie magiczne ;-)))

    Uwielbiam prawdziwe ozdoby świąteczne, wykonane samodzielnie ... oraz zapach prawdziwej choinki ;-)))

    Fajny look ;-))) butki masz obłędne !!!

    Buziak gorący ;-*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...