poniedziałek, 10 grudnia 2012

Rockowy świat ćwieków

Postanowiłam 6 grudnia nie czekać na Mikołaja i zrobiłam sama sobie prezent w postaci DIY :) Kupiłam zwykłe, skórzane rękawiczki za 18zł i parę ćwieków, na efekt nie trzeba było dlugo czekać (na szczęście, bo tego dnia akurat rękawiczki szczególnie mi się przydały! Napadało u mnie dużo białego puchu.) . Początkowo miałam problem z przebiciem ćwieków, więc pomogłam sobie nożyczkami. Ubaw miałam niezły kiedy mój tato zapytał, gdziek upiłam te rękawiczki, bo chciałby komuś takie podarować na gwiazdkę. Chyba nie do końca zrozumiał, że "podrasowałam" je sama i są NIE DO SPRZEDAZY ;PPP więc zachęcam was do własnego diy, łatwa robota, przyjemna i natychmiastowy efekt, wiele nie można popsuć ;) mam zamiar nabić sobie jeszcze parę ćwieków na marynarki i jeansowe wdzianka, chyba się od nich już nie oderwę :D





A moje dzisiejsze wdzianko wygodne i rockowe, jak ulał na zimową bieganinę za prezentami gwiazdkowymi :) wy już wszystko macie? Szczególnie dumna obok mojego DIY jestem z czapy- Atmosphere, złowiona na allegro za 6zł! Jupiiiii!!!













Foto: m.rosa


spodnie- stradivarius
marynara oversize - stara z % (pamiętam do dziś jak ujrzałam na niej cenę 39zł :))) )
buty- prezent (nn)
rękawiczki - DIY
naszyjnik - orsay
czapa - atmosphere (allegro)
koszulka - stara %
zegarek - ny


Na koniec nuta do posłuchania. Uwielbiam jej głos: zadziorny, silny, przykuwający uwagę, niesamowicie charakterystyczny. Z początku wykonywała same numery w stylu pop ( moje starsze rodzeństwo mówiło mi , że swego czasu wymiatała na listach przebojów). Na mnie wrażenie robią kawałki z chwili po jej przełomie na rynku. Słychać, że dopiero wtedy zaczęła śpiewać to z czym dobrze się czuje. Kobitka ma prawdziwą "rurę" w gardle. Coś jak Tinka Turnerova, której też jestem absolutną fanką ;p Chciałabym kiedyś wykonać na scenie ten utwór:







9 komentarzy:

  1. Ale zadziorny outfit ! ;) A rękawiczki wyszły Ci świetnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny prezent sobie zmajstrowałaś :) zdolniacha !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. wow ale czadowo wyglądasz:) a rękawiczki super!

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę butów!!! rękawiczki extra

    OdpowiedzUsuń
  5. Z pazurem :) Rękawiczki fajnie się prezentują. Spodnie - genialnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej! kochana dziękuje za odwiedziny ;-)))
    Fajny look taki z pazurkiem ;-)))
    rękawiczki wyszły świetnie!!!
    Buziakiii ;-*


    xxx

    OdpowiedzUsuń
  7. Więc z tego mojego DIY jednak wyszło coś sensownego :D bardzo się cieszę z waszych opinii, jupiiiii ;))))

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze raz tu zaglądam ;-)
    Uwielbiam Cię !!!;-)))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...