poniedziałek, 3 grudnia 2012

Let there be light!

U mnie jeszcze imprezowo-andrzejowo, dzięki błyszczącej spódnicy mojego projektu. Przyciąga światło reflektorów, na imprezowe wyjścia idealna!!! Założyłam też moje ulubione szpileczki z Zary, szalenie wygodne!!! Z tyłu mają srebrny pasek, który od razu czyni całość bardziej oryginalną. Jak zwykle na takie wyjścia, przydały się też moje vintage klipsy z Hiszpanii (stare, ale jare ;p).
Pozdrowionka dla was!!! I ubierajcie się cieplutko na ten mróz, brrr :/









spódnica - mój projekt
koszula- ny
klipsy- vintage
zegarek- ny
naszyjnik- h&m
szpilki - zara

11 komentarzy:

  1. Piękny kolor bluzki - bardzo dobrze w takim wyglądasz. :) Buty również zwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spódniczka jest rewelacyjna. Chciałabym taką na sylwka:)) Zapraszam do mnie jeśli masz ochotę. Dopiero zaczynam blogować ;) http://give-me-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. fajnie wyglądasz, a kiecka i szpilki extra ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepięknie wyglądasz:) piękny, kobiecy i seksowny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podobają mi się takie zestawy z ,,błyskiem,, buty są ciekawe i ogólnie wyglądasz intrygująco ;)!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. zakochałam się w tych szpilkach ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...