sobota, 24 listopada 2012

Sposób na futrzaka

Heyho!

Jak już wczoraj zapowiadałam, męczy mnie choroba. Dlatego dzisiaj do szkoły musiałam się ubrać wyjątkowo ciepło, a posłużył mi stary futrzak. Milutki i cieplutki,ale już trochę nudny. Więc postanowiłam obpatulić się dłuuuugaśnym szalem i dodać biżuterię vintage. Może i wyglądam jak "misiak", ale przynajmniej w wersji delux ;)

MIŁEGO, SOBOTNIEGO WIECZORKA!!!







 
Koszula jest ze skóra i matowa, nie świeci się.
 



koszula - stara
futro - sh
buty - allegro
szalik - prezent
rękawiczki - allegro
torba- stara
kolczyki i pierścionek - vintage
 
 
 
 
A dla tych, którzy mają dzisiaj babski wieczór (jak ja :) jupiiii), coś o dziewczynach. A. Keys - podziwiam za wokal :)
 

 

7 komentarzy:

  1. NO futrzak cudny, szalik mam identyczny ..haha:)))No i ta koszula ..świetna jest :))Pięknie wyglądasz, no ja niestety też nie najlepiej się czuję :*Zdrówka CI życzę i Miłej Niedzieli :)B*

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje drogie ja już w domku i z miłą chęcią podziękuję wam za komenty ;)

    Beatko: szalik to prezent, ale kto wie czy nie jednak od tego samego sprzedawcy ;) mój już ma kilka dobrych lat, "odziedziczyłam" go po starszej siostrze, mam do tego czapkę i uwielbiam go! Ogólnie ciuchy nabywałabym najchętniej tylko w szafie mojej siostry, ma świetne rzeczy, cudne jakościowo, które świetnie nadają się jako bazy pod dodatki. Problem tylko w tym, że mieszka w innym kraju i nie wyrzuca ciuchów po 1 sezonie. Cóż...ja tam wiernie czekam, aż "oczyści" swoje półki, bo zawsze warto! Nawet %%% nie dają mi tyle radości ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Futrzana kamizelka bardzo fajnie się prezentuję :)
    ps. ja też wczoraj miałam babski wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, bardzo ładna kolorystyka, świetnie!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny outfit! Lubię tą piosenkę :) Ślicznie wyszłas na tych zdjeciach. Pasuje Ci taki delikatny makijaż :) Serdecznie zapraszam na moje pierwsze rozdanie :) http://todaytomorrowandforeverbeauty.blogspot.com/2012/11/konkurs-moje-pierwsze-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...