czwartek, 22 listopada 2012

retromoderna


Nie jestem najlepsza w robieniu zdjęć, chociaż mam wiele zainteresowań, to fotografowanie jakoś umknęło mi w mojej karierze ;p na szczęście znam ludzi którzy robią to z pasją i bardzo profesjonalnie. Poniżej parę zdjęć wykonania Małgorzaty Rosy (malgorzatarosa.blogspot.com ). Niesamowita kobitka. Ta charyzma, skupienie i ten błysk podczas robienia zdjęć (ciekawe czy funkcja lampy błyskowej w aparacie jest jej potrzebna? ;) ). Jest moją ulubioną fotografką, zaufaną, zaprzyjaźnioną i osobiście tylko jej całkowicie ulegam na sesjach zdjęciowych. Przy niej wiem, że mogę liczyć na pełen profesjonalizm, entuzjazm oraz totalne poświęcenie i oddanie sprawie, a efekty...sami podsumujcie!

Jako dodatek piosenka wykonawcy którego osobiście uwielbiam! Zresztą nuta wkomponowała się w styl i tematykę tych zdjęć :)




 
 
 
 





 
 
stylizacja - ja
make up - ja
dodatki i ubiór - moja własność
zdjęcia - Malgorzata Rosa
 
 
 


6 komentarzy:

  1. Niezły tytuł ;)
    Cała sesja jest niezwykła, piękna.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. kochana, zainspirowalam sie przy tytule Toba he he to na Twoja czesc ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurcze dodałam komentarz nie pod tym postem ale nic nie szkodzi bo i tutaj wygladasz pieknie, masz świetne pomysły!:)Skąd jesteś?

      Usuń
    2. Hey laska! Dzięki, że raczyłaś zaglądnąć do mnie ;) a ja jestem spod Opola dokładnie, ty też z opolskiego?

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...