niedziela, 25 listopada 2012

Męska rzecz

To chyba takie moje zboczenie- uwielbiam szperać w szafach mojej rodzinki, istna skarbnica :D Ta najukochańsza to ta mojej siostry (która niestety mieszka za granicą). Jednak zaraz potem...placuje się ta, mojego męża :D jest dużo wyższy ode mnie, ale szczupły, dlatego jego rzeczy są dla mnie luźne i trochę dłuższe, idealne predyspozycje do leggów i nie tylko ;) dlatego dzisiaj wygrzebałam jego ulubioną kamizelkę i czapę :) dodając kobiece akcenty i obcas, wygląda to chyba jednak na ubranie, nie przebranie. Ja czułam się świetnie :D





Spodnie - stare
buty - centro 29zł!!! (jupiiii:D)
kamizelka - męża
czapa- męża
naszyjnik - h&m
zegarek - ny

12 komentarzy:

  1. NO zawsze mówiłam że warto zaglądac do szafy męża ...hahh:)))Świetny zestaw, spodnie to wiadomo super, a czapka dopełnia look :)))Jest bardzo fajnie, mnie się podoba ...bardzo :)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Melduję się, że jestem, dotarłam, obserwuję. :D Dzięki za namiary. :) :*

    Zestaw - SUPER! Bardzo mi się podoba.
    Kobieco i z pazurem. Lubię tak. :)

    :*

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się bardzo ,że odwiedziłaś mój blog ,wyglądasz świetnie ;) obserwuję z przyjemnościa
    :)
    zapraszam pononwie

    OdpowiedzUsuń
  4. dziewczyny czuję się zaszczycona waszą obecnością ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. masz idealne spodnie! wspaniale na Tobie leżą :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. też je bardzo lubię, dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Spodnie rzeczywiście super na Tobie leżą :)

    A makijaż i kolor ust niesamowity :)

    Świetnie :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale BOMBA ;-))) i te buty za taką fajną cenę ;-))))
    SZCZĘŚCIARA BUZIAK WIELGACHNY ;-*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz :) Obserwuję i zapraszam do mnie
    http://secondhanddesigner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny zestaw, również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne spodenki;)

    https://www.facebook.com/AnnaANTJE

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...