czwartek, 22 listopada 2012

Get a bling, bling!

Zdarza mi się zaprojektować samemu moje poszczególne części garderoby, szkicując i dobierając samemu materiały, niestety uszyć musi to już krawcowa :) Znacie ten problem: macie pomysł, nigdzie w sklepach nie ma niczego podobnego, albo takie badziewia, że głowa boli i to jeszcze w kosmicznych cenach!!! U mnie właśnie tak było z spódniczką i sweterkiem. Spódnicę sama zaprojektowałam w tamtym roku, widzę, że i w tym sezonie z niej nie zrezygnuję, tym bardziej, że karnawał i sylwester blisko hehe. Z sweterkiem była inna historia. Czułam, że "futrzaki" po kolekcji Lany del Ray 4 H&M wejdą na dobre do trendów. Ale co z tego, jak nigdzie tych swetrów nie było?!! Już byłam blisko by zamówić materiał na pokrowce z futerkiem i znowu mykać do krawcowej. Przebuszowałam cale allegro przez 3tygodnie, aż wkońcu...jest!!! Nawet udało mi się przechwycić ostatni w białym kolorze :D sweter jest tak miękki i przyjemny, wart dużo więcej niż te 39 zł, dobrej jakości, polecam ==> http://allegro.pl/rewelacyjny-sweterek-jak-futerko-super-jakosc-i2801060882.html






 
 
cekinowa spódnica - własny projekt
futrzakowy sweter - allegro
naszyjnik- h&m
zegarek- ny
buty. zara
 
 

A gdybyście byli głodni, polecam ten pyszny przespis na surówkę i krokieciki ziemniaczano-jajkowe wg przepisu mojej mamy z oryginalnego zeszytu prowadzonego w szkole gastronomicznej z ok.1965roku!
 
Przepis na surówkę:
- główka białej kapusty
- 2 duże cebule
- 1,5 łyżki soli
- 2/3 szklanki cukru
- 0,5 szklanki octu (ja dodaje ocet winny)
- 2/3 szklanki oleju (lepiej słonecznikowy)
- łyżka gorczycy
- łyżka curry

Kapustę zetrzeć, składniki połączyć. Surówkę można zaprawić do słoików, pycha!
 
 






 
 
 
Ja dodaję do wymieszanych jajek i ziemniaków szczypiorek, czy tam różne dymki, żeby krokieciki były przyprawione.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

24 komentarze:

  1. Hejj Kochana !!!jak się cieszę że Cię znalazłam w tej globalnej przestrzeni :)))OMG na reszcie będę miec możliwośc śledzenia :))

    Wyglądasz Cudownie, spódniczka jest świetna:)))
    Ściskam Cię mooocno :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeeeeeej!!! Jestes! I juz wiem, ze ten blog to byl swietny pomysl :) napisalam ci wiadomosc na szafie, mam pare pytan do ciebie, jak dasz rade to zajrzyj.

      No nie moge...ciesze sie, ze znow jestesmy w kontakcie:*

      Usuń
    2. OK Kochana ...pózniej zajrzę :))Rozchorowałam się po ostatniej sesji i leżę w łóżku, ale się postaram :*Też się cieszę że założyłaś bloga :*Buziaki :*

      Będę stałym bywalcem :*<3

      Usuń
    3. Genialne foto główne :*

      Usuń
  2. ulala, ale pięknie...cudowny jest ten set...sweter-o takim marzę :)
    wyglądasz rewelacyjnie :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Fantastyczne fotki !!!! Blog z ,,jajem,, będę często do Ciebie zaglądać :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pati!!! Kochana cieszę się, że zajrzałaś do mnie, no i jeszcze taka pochwała na początek...będę się starać ;)

      Usuń
  4. Pięknie wyglądasz. Też szukam takiego włochatego swetra, ale w ciemniejszym kolorze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten sprzedawca miał też sweterki w wersji black, zajrzyj od niego, naprawdę polecam za jakość!

      Usuń
  5. Sweterek jest przepiękny! Całość bardzo mi się podoba, cekinowa spódniczka również jest na mojej liście 'must have' i chyba ostatecznie też zdecyduję się na jakieś małe DIY, bo w sklepach faktycznie jakies braki hehe;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie namawiam do DIY! Gorzej niż w niektórych sklepach pseudo*seciówkach przecież być nie może ;)

      Usuń
  6. Cudne połączenie złota z bielą!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Muy buenas fotografias. Un beso desde Murcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziewczyny dziękuję za odwiedziny i komentarze, pozdraiwam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana masz bloga :D Fajnie ale się ciesze ;-))))
    Super wyglądasz!!! zainspirowałaś mnie ;-*
    mmmuuuaaa

    OdpowiedzUsuń
  10. Jeszce raz ciesze się, że masz bloga JUPI JUPI JUPI JUPI JUPI JUPI JUPI JUPI ;-))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...a ja jak się cieszę!!! Powoli się kompletujemy :D

      Usuń
  11. wow ale przepięknie wyglądasz jak milion dolarów:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to usłyszeć akurat od ciebie ;)

      Usuń
  12. je chcę taki zeszyt :D
    zgrabna i sliczna jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...nie masz pojęcia jak się cieszę cię tu widzieć ;) zeszyt z "duszą" już ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...