środa, 28 listopada 2012

A little bit PINK

Tak...mam różowe szpilki :p Kto mnie zna ten wie, że mam poważny problem z tym kolorem ;ppp kiedy moi koledzy w pracy pierwszy raz je widzieli na moich nogach, sami nie wiedzieli, czy to ma być żart, czy się pomyliłam, a może...mi odbiło? Chyba to ostatnie hehe ;p Musiałam sama przed sobą wyznać, że po prostu pasują do mnie! A któż inny miałby siłę mnie do tego przekonać, jak nie mój ukochany!  A jakie wygodne dziewczyny... świetnie łamią rockowe klimaty i weselne konwenanse. Jako blondynka zawsze miałam obawy, że w tym kolorze wyglądam zbyt cukierkowo, ale czemu nie stawiać na dodatki w tym, tak modnym tego lata, odcieniu pink? Czasami więc warto ryzykować ;) A żeby dopełnić całość, włożyłam nerdy w panterkę ( że pantera i róż nie będą kiczowato wyglądać, sama bym w życiu nie uwierzyła ;) )









sweter- allegro
spodnie- stare
szpilki - h&m
nerdy w panterkę - allegro




A dzisiaj jeszcze trochę o make up'ie. Przybliżam wam ten, który mam na sobie od tego setu, uwydatniłam do fotek tylko bardziej usta. Kochane kobitki, nabierzcie odwagi do szinek! Ja nawet na własnym ślubie miałam czerwoną szminkę i nie zlizywałam jej całe wesele z zębów, ani nie ścierałam z białej koszuli mojego męża, sekret tkwi w jakości i w gładkich ustach (polecam peeling do ust i balsam, obowiązkowy zimą!). Konturówki także utrwalają całość i kontrolują kształt ust. Na wielkie wyjście warte inwestycji. Szminki również dłużej trzymają się uprzednio przypudrowując usta- delikatnie, resztką na pędzelku czy gąbce. Inspiracją tego makijażu była niejaka Jessica Rabbit z filmu o króliku Rogerze. http://www.google.de/imgres?hl=de&tbo=d&qscrl=1&rlz=1T4TSEA_deDE292DE292&biw=1250&bih=677&tbm=isch&tbnid=rGG8TtbUOnD9iM:&imgrefurl=http://film.dziennik.pl/artykuly/95082,wszystkie-sliczne-dziewczeta-walta-disneya.html&docid=DhOtJb0HZyt4GM&imgurl=http://2.s.dziennik.pl/pliki/928000/928712.jpg&w=300&h=227&ei=NBa2UO6QDomM4gTpyYDwBg&zoom=1&iact=hc&vpx=315&vpy=256&dur=5722&hovh=181&hovw=240&tx=157&ty=97&sig=109635148273114712579&page=2&tbnh=139&tbnw=183&start=23&ndsp=32&ved=1t:429,r:25,s:0,i:162

 Fotki oczywiście bez obróbki.








-mousse foundation, Inglot fc 100
- korektor pod oczy, Inglot mw 1
- puder prasowany, Inglot nr 15
- połysujący cień, Essence dance all night nr 02
- czarny cień, Bell planete nr 30
- biała konturówka, Paese nr 01 (polecam)
- eyeliner, Eveline black
- mascara, Gosh xxl volume boombastic (dobrze pobrubia)
- konturówka do ust, Vipera nr 355
- szminka, Rimmel rose passion nr 160 (polecam, sprawdzona w 100%)


14 komentarzy:

  1. Och, taki sweter mi się właśnie marzy! :)
    Świetny look :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne są te twoje spodnie kochana! polaczenie bieli z czernia - klasa jak zawsze, chociaz jedyne za czym nie przepadam to za takim typem wielachnych okularów, ale no wiadomo, co kto lubi :) buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowny zestaw:) świetny masz sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  4. widze sweter skradl nie tylko moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przyjemny zestaw, a sweterek milusi ;) a że szpilki różowe? i dobrze, nie jest nudno

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja Kochana witaj!:)Jestem przeszczęśliwa,że założyłaś bloga i będziemy teraz w częstszym kontakcie:*
    Wyglądasz obłędnie pięknie grrrr :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie uwierzę...cześć kochana!!! Słowa pochwały z twojej strony to zaszczyt :D mam nadzieję, że teraz to już się nie stracimy z oczu ;)

      Usuń
  7. Ten sweterek jest piękny :)
    Kochana podaj mi linka :)


    Przy okazji Kochana zapraszam na konkurs, gdzie do wygrania SWETEREK Z RENIFEREM z mojego ostatniego wpisu :)

    http://angelops.blogspot.com/

    Buzi :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://allegro.pl/rewelacyjny-sweterek-jak-futerko-super-jakosc-i2801060882.html
      Uwielbiam go! Jest świetnej jakości!!! ;)))

      Oczywiście, że wpadne i looknę ten konkursik :D

      Usuń
  8. Wszystkim wam DZIęKUJę za odwiedziny i pozostawione komenty! Buźki!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny sweterek;)

    http://annaantje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...